آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » انقلاب و دفاع مقدس » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 4219
سه شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر:

برگزاری ۳۰ یادواره شهدا شهری و روستایی در اهر/ صد درصد گلزار شهدای شهر و روستایی اهر ساماندهی شد

برگزاری ۳۰ یادواره شهدا شهری و روستایی در اهر/ صد درصد گلزار شهدای شهر و روستایی اهر ساماندهی شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد ابراهیمی در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و کارکنان مجموعه بنیاد شهید اهر با آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز شهدا، اظهار داشت: همه ما که اکنون از امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران بهره‌مند هستیم حاصل فداکاری و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر با اشاره به اینکه در حوزه تعاون و مددکاری تا نیمه دوم اسفندماه سال جاری ۶۸۷ مورد دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران انجام‌شده است، افزود: از این تعداد دیدار ۶۳۰ مورد با حضور مسئولین و با مشارکت ادارات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آموزش مسائل خانواده برای خانواده‌های معظم شهدا اعم از والدین، همسران، فرزندان، جانبازان و دانش آموزان شاهد در قالب کارگاه و اردو یک‌روزه برای بیش از ۷۵۰ نفر از این آموزش‌ها از قبیل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مواد مخدر، ماهواره، مهارت‌های زندگی و بحث فضای مجازی از تجربیات اساتید مجرب بهره‌مند شده‌اند.

ابراهیمی به فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در حوزه فرهنگی نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی که با مشارکت سپاه ناحیه اهر ۱۵۰ اردو انجام شده و حضور راویان ایثارگر در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان علی‌الخصوص در مدارس ماهانه یک مورد برگزار کرده‌ایم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر از برگزاری ۳۰ یادواره شهدا شهری و روستایی طی سال جاری در این شهرستان خبر داد، اظهار کرد: از مجموع یادواره‌های برگزار شده ۱۲ مورد در روستاها و ۱۸ مورد شهر اهر برگزار شده است.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۲۰ نفر در بخش تفسیر ۱۲ جزء قرآن کریم در اهر شرکت کرده بودند، بیان داشت: در تفسیر جزء ۱۳ حدود ۱۲۴ نفر و راه‌یافتگان به مرحله استانی ۸ نفر بود و علاوه بر این‌ها یک نفر نیز به مسابقات کشوری راه‌یافته بود.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس آیتم‌ها و طرح‌های استانی که ابلاغ شده بود ۱۰۰ درصد گلزارهای شهدای شهری و روستایی شهرستان اهر ساماندهی شده است.

انتهای پیام/