آخرین عناوین اخبار » اقتصاد ایران » اقتصادی » امنیتی و دفاعی » پیشنهاد سردبیر
کد خبر : 1698
جمعه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
سردار غیب پرور:

بسیج در عرصه اقتصادی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

به گزارش ارسباران نیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش بزرگداشت روز بسیج مهندسین صنعتی اظهار داشت: خداوند برای انسان بندگی خودش را می‌خواهد نه خفت و خواری را و امام و انقلاب اسلامی فرصت بندگی را برای انسان ها بوجود آورد . بعد از پیامبر اسلام همه مسلمین آرزو داشتند تا مسلمانان یک حکومت منسجم داشته باشند. و انقلاب اسلامی این آرزو و هدف را به تحقق رساند.

وی افزود: در این روز عزیز جا دارد عملیات فتح فاو را یادآور شوم. که در هشت سال جنگ توسط همین مهندسین بسیجی و صنعتی پلی ساخته شد که در شرایط جزر و مد و سرعتی که رودخانه اروند از خلیج فارس دریافت می‌کرد فراهم شد که قابلیت آن را داشت وزن ماشین‌های سنگین را تحمل کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: جوانان  باید درک درستی از آرمان انقلاب و جنگ داشته باشند و آرامشی که دارند را مدیون رشادت‌های انجام گرفته بدانند برای قدرتمند شدن باید از خام فروشی دست برداریم تا بتوانیم یک ایران قدرتمند را بسازیم برای قدرتمند شدن در عرصه اقتصادی باید به داخل کشور اعتماد کنیم و از خام فروشی اجتناب کنیم و به یک جامعه مولد تبدیل شویم.

سردار غیب پرور در ادامه خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب بارها تاکید داشته که از سیاست‌گذاری‌های خارجی‌گرا دوری کنیم و توجه به برند و برندینگ نداشته باشیم و با عزم و اراده ملی از دانشمندان، فعالان، مهندسین و تولیدکنندگان داخل حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه روزی بود که حتی فرمول‌های پیش پا افتاده ساخت سلاح و موشک نظامی را به ایران یاد نمی‌دادند، تصریح کرد: پس چطور می‌شود ما به توانایی های خود اعتماد نکنیم و به دشمن روی آوریم؟ آمریکا از همان ابتدا دشمن سر سخت انقلاب اسلامی بود.از اینرو برای ضربه زدن چهره خود را کتمان می‌کرد.در حال حاضر تفکر دشمن تغییر نکرده و همچنان دشمنی خود را با نظام و جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت. ما باید برای مبارزه با دشمنان تلاش و کوشش کنیم که بسیج در این راه به عنوان طلایه دار این حرکت عظیم خواهد بود. مطمئن باشید از بسیج جز این انتظار نمی‌رود. چرا که با تمام توان در جنگ اقتصادی قیام خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با شاره به دستاوردهای بسیج در عرصه اقتصاد گفت: دستاوردهای بسیج در حوزه های اقتصادی بر هیچ نهاد و سازمانی پوشیده نیست و این نیروی عظیم مردمی در عرصه اقتصاد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد؛ بسیج همچنین در رفع معضلات اقتصادی کشور می‌تواند راهکارهای عملیاتی ارائه دهد.

انتهای پیام/