آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 61847
دوشنبه - ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵

تأمین ۸۶۷ تُن قیر رایگان برای آسفالت‌ریزی محلات شهر اهر

تأمین ۸۶۷ تُن قیر رایگان برای آسفالت‌ریزی محلات شهر اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده امروز یک شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اهر با اشاره به اغتشاشات اخیر افزود: ضعف و کم‌کاری وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم کاملاً مشهود است. وقتی سیستم آموزشی یک‌باره به فضای مجازی بدون زیرساخت و آمادگی هدایت می‌شود. نهایتاً ضعف‌ها در این حوزه منجر به سوءاستفاده دشمنان از جوانان شده و جوانان را برای ایجاد آشوب تحریک می‌کنند. ما این مسائل را از ضعف وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم می‌بینیم.

محرم‌زاده افزود: اغتشاشات اخیر نشان داد که ما جوانان را درک نکرده و حرف‌های آن‌ها را نشنیدیم، در حالی باید پای حرف‌های جوانان می‌نشستیم. با این‌حال باید قبول کنیم که در حوزه فرهنگ کم‌کاری کرده‌ایم و نتوانستیم به سوالات و ابهامات جوانان پاسخ داده و آن‌ها را قانع کنیم.

وی با انتقاد از همراهی برخی مدیران و کارمندان با مخالفان نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی تصریح کرد: متأسفانه در اغتشاشات اخیر، برخی مدیران و کارمندان و خانواده‌های آنان علیه نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی جبهه گرفته و همراه با اغتشاش‌گران شدند. البته منطقی نیست که از دولت حقوق بگیرند و علیه نظام و انقلاب شوند. همچنین عده‌ای از نظام جمهوری اسلامی ارتزاق کرده و علیه نظام شائبه و ابهام ایجاد می‌کنند این کار نمک خوردن و نمک‌دان شکستن است.

نماینده اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۸۶۷ تُن قیر رایگان برای آسفالت‌ریزی مناطق هدف بازآفرینی شهری اهر خبر داد و گفت: در اجرای طرح بازآفرینی شهری ۸۶۷ تن قیر برای آذربایجان‌شرقی سهمیه تعیین شده بود، که با پیگیری‌های صورت گرفته تمامی سهمیه استان از قیر رایگان برای شهرستان اهر اختصاص یافته تا ۱۱ منطقه‌ی هدف بازآفرینی شهری از نظر آسفالت‌ریزی کوچه‌ها برخوردار شوند.

محرم‌زاده از اخذ مجوز تأسیس ۳ رشته پزشکی و پیراپزشکی در راستای آماده‌سازی زیرساخت‌های دانشکده علوم پزشکی اهر خبر داد، بیان کرد: سال قبل توانستیم دانشکده پرستاری اهر را راه‌اندازی کنیم، برای اینکه زیرساخت‌های دانشکده علوم پزشکی اهر فراهم کنیم، مجوز سه رشته جدید فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و بهداشت حرفه‌ای را از وزارت بهداشت اخذ کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه پیگیری‌ها ۳ میلیارد تومان برای بیمارستان هریس، ۱.۵ میلیارد تومان برای تجهیز مراکز بهداشت روستاهای اهر و هریس و اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی برای تجهیز بیمارستان باقرالعلوم اهر اختصاص یافته است.

خبر: پرویز گلی زاده