آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 16121
شنبه - ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹

تجلیل از کارکنان دانشگاه پیام نور واحد اهر بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

تجلیل از کارکنان دانشگاه پیام نور واحد اهر بمناسبت هفته دولت و روز کارمند

به گزارش اهرامروز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد اهر، مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور رئیس واحد، اساتید و کارکنان در دانشگاه پیام نور واحد اهر برگزار گردید و در پایان این مراسم دکتر داداشی رئیس واحد از کلیه کارکنان به مناسبت روز کارمند با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

در این جلسه محمدرضا داداشی ضمن خیر مقدم گویی به همکاران حاضر در جلسه، با گرامیداشت یاد و خاطره فرزندان پاک نهاد شهیدان رجایی و باهنر که مقام معظم رهبری در خصوص این دو بزرگوار سفر کرده می فرمایند:این دو عنصر خدمتگزار (رجایی و باهنر) را باید به عنوان عناصر فراموش نشدنی در تاریخ دولت و انقلاب خودمان همواره به یاد داشته باشیم، این دو بزرگوار، حقاً و انصافاً، از عناصر برگزیده و برجسته این کشور و نظام بودند. امتحان داده و دلسوز و مردمی بودند. وجودشان با آرمان های انقلاب آمیخته بود.

طعم سختی ها را چشیده بودند. دوران مجاهدت و مبارزه برای پیروزی اسلام را با توفیقات و سربلندی پشت سر گذاشته بودند. همه اینها ارزش هایی بود که در این عزیزان وجود داشت»، در سال مزین به “اقتصاد مقاومتی، تولید واشتغال” هفته دولت و روز کارمند را به پرسنل خدوم و دلسوز دانشگاه پیام نور واحد اهر تبریک گفت و از همکاری صمیمانه آنها در جهت پیشبرد اهداف عالیه دانشگاه تقدیر کرد.

در ضمن رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر از عنایات مجموعه فرمانداری به دانشگاه پیام نور بویژه مهندس عابدی فرماندار و مهندس سمندری معاون محترم فرمانداری تشکر نمود.

در ادامه این مراسم صمیمی، دکتر داداشی رئیس واحد از کلیه کارکنان این دانشگاه به مناسبت روز کارمند با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد و مراسم با ضیافت ناهار برای کارکنان دانشگاه پیام نور خاتمه یافت.