آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 18305
چهارشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر:

تشیع لندنی ابزاری برای تخریب جهان تشیع واقعی است/ اصل قیام امام حسین(ع) سیاسی بود

تشیع لندنی ابزاری برای تخریب جهان تشیع واقعی است/ اصل قیام امام حسین(ع) سیاسی بود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام رستم ممی زاده در همایش مقابله با جریان‌های تکفیری، وهابی، تشیع لندنی و آسیب‌های عزاداری در اهر، اظهار کرد: از مجموع کل مسلمانان جهان تنها ۴۰۰ میلیون نفر شیعیان و مابقی اهل تسنن هستند و ظرفیت عظیمی که در دنیا شکل‌گرفته پیش‌بینی‌شده که تا پایان ۲۰۳۰ جمعیت مسلمان به دو میلیارد نفر برسد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه تلاش می‌کنند تا کل یهودیان را در اسرائیل دورهم جمع کنند، افزود: رژیم صهیونیستی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده تا در آینده با ایجاد جنگ‌های مختلف بتواند در دنیا حکمرانی کند و معتقدند که نژاد برتر هستند و انسان‌های ساکن همانند حیوانی هستند که خداوند خلق کرده تا برای آن‌ها زندگی کنند.

وی اضافه کرد: در دین اسلام شیعه و سنی با هم برادر هستند و اکنون‌که استکبار جهانی اسلام هراسی را در پیش‌گرفته یعنی احساس خطر می‌کند اما امروز می‌گوییم که دین اسلام نسبت به سال‌ها و قرن‌های پیش قدرتمندتر شده است.

ممی زاده بابیان اینکه امام حسین(ع) قیام کرد تا حکومت اسلامی بر روی زمین تشکیل یابد، گفت: برخی افراد کوته‌فکر که می‌گویند هیئت‌های مذهبی و عزاداری حسینی با سیاست آمیخته نشود بدانند که اصل قیام امام حسین(ع) سیاسی بود و این افراد راه خطا را طی می‌کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر یکی از اهداف دشمنان ایجاد اختلاف در بین مسلمانان عنوان کرد بیان داشت: دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین مسلمانان بحث شیعه و سنی را به‌پیش می‌کشد و در این راستا تسنن آمریکایی را ایجاد کرده و در بین اهل سنت وهابی گری را تقویت می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه سران جریان تکفیری به دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی وابسته هستند، یادآور شد: البغدادی که یکی از سران تروریست‌های داعش بود اصلاً مسلمان نیست و توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی آموزش‌دیده است که خلیفه خود خوانده داعش است که ظاهراً توسط نیروهای مقاومت به هلاکت رسیده است.

ممی زاده تصریح کرد: تروریست‌های داعش حامیان همچون غربی‌ها را دارد که از نظر سلاح از سوی غربی‌ها تقویت می‌شوند در حالی که با حمایت‌های غرب به ثروتمندترین گروهک تروریستی لقب گرفته است چراکه دشمن می‌خواهد گروهی از بین مسلمانان که مسلمان نیستند بیرون بیاید و به نابودی اسلام تلاش کند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر با اشاره به اینکه داعشی ها کسانی هستند که هم شیعه و هم سنی را به شهادت می‌رسانند، خاطرنشان کرد: دشمن علاوه بر داعش گروهی در بین شیعیان به نام تشیع لندنی به وجود آورده که از پایتخت انگلیس هدایت می‌شود و در واقع تشیعی که جاده‌صاف‌کن دشمن باشد به درد مسلمان به‌خصوص شیعیان نمی‌خورد.

انتهای پیام/