آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 7237
چهارشنبه - ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر:

تقدیر از دانشجوی دانشگاه پیام نور واحد اهر در جشنواره رسانه‌های مجازی رضوی در مشهد مقدس

تقدیر از دانشجوی دانشگاه پیام نور واحد اهر در جشنواره رسانه‌های مجازی رضوی در مشهد مقدس

به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دومین جشنواره ملی رسانه های مجازی رضوی ویژه دانشگاهیان کشور که به میزبانی دانشگاه پیام نور استان تهران برگزار شده بود با معرفی برگزیدگان در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در آستانه سال جدید به کار خود پایان داد.

محمدرضا داداشی رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر گفت: مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور در مراسم پایانی این جشنواره در مشهد اظهار داشت: هدف از برگزاری جشنواره ملی رسانه های مجازی رضوی توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در فضای مجازی است که ویژه دانشجویان، کارکنان و استادان دانشگاه های سراسر کشور برگزار شده است.
سید ابوالحسن ترابی افزود: دومین دوره این جشنواره از اردیبهشت ماه امسال آغاز و ۳۹۰ اثر به دبیرخانه آن ارسال شد که از این تعداد با نظر هیات داوران ۲۰۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت.
وی اظهار کرد: از بین آثار رسیده به مرحله نهایی جشنواره ۵۰ اثر شایسته تقدیر شناخته شد و ۱۵ اثر به عنوان آثار برگزیده و فاخر حول محورهای سایت و وبلاگ، طراحی نرم افزار، ابداعات و اختراعات مجازی و شبکه های مجازی معرفی شد.
مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور خاطر نشان کرد: امید است در قالب رسانه های مجازی رضوی بتوان با انتشار مطالب موثر، آسیب های این فضا را که متوجه جوانان است، کاهش داد.
وی در ادامه به دانشگاه پیام نور و توانمندی های آن اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور، بزرگترین مرکز آموزشی دولتی در کشور است که حدود ۸۰۰ هزار دانشجو دارد.

داداشی افزود اثر خانم زهرا اکبری دانشجوی رشته حسابداری دانشگاه پیام نور واحد اهر جزو آثاری بود که در این جشنواره شایسته تقدیر شد.