آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصاد مقاومتی » اقتصادی » بین الملل » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 6350
چهارشنبه - ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
امام جمعه اهر:

تلاش استکبار زمین‌گیر کردن نظام با اقتصاد/ دولت انقلابی به آمریکا توکل نمی‌کند

تلاش استکبار زمین‌گیر کردن نظام با اقتصاد/ دولت انقلابی به آمریکا توکل نمی‌کند

به گزارش اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده با تأکید به اینکه معیشت مردم بدون توجه به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» قابل‌حل نیست، افزود: کلید حل معضلات معیشتی مردم در اقتصاد مقاومتی که رهبر فرزانه انقلاب برای چندمین سال به آن تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه اگر اقتصاد مقاومتی در سایه توجه به تولید و اشتغال حل شد، معیشت مردم نیز حل می‌شود، تحقق اقتصاد مقاومتی را بسته به مدیریت جهادی و انقلابی دولت خواند.

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با بحث مهندسی انقلابی، ابراز داشت: موضوع مردم، استقلال کشور، تدین و پایبندی به مبانی اسلامی، مبارزه با استکبار و زورگویی، مسأله فلسطین، موضوع معیشت مردم، توجه به مستضعفان و رفع فقر، خطوط اصلی انقلاب هستند که از ترکیب آنها هندسه انقلاب به‌دست می‌آید.

وی تصریح کرد: مادامی که دولت انقلابی و دولت جهادی امورات را بر عهده نگیرد، این اتفاق نخواهد افتاد، چراکه تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند مدیریت جهادی و تحقق دولت انقلابی است.

آیت‌الله حاجی زاده شاخصه‌های دولت انقلابی را توکل به پروردگار دانست و اظهار داشت: با توکل به آمریکا دولت انقلابی نمی‌شود بنابراین رأی مردم به یک دولت کشور را در مسیر توسعه قرار خواهد داد.

انتهای پیام/