آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » شهری » صفحه نخست
کد خبر : 4167
سه شنبه - ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر در گفت‌وگو با اهرامروز:

توزیع ۱۲۰ بسته غذایی در بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهر/ منتظر مساعدت‌های خیرین هستیم

توزیع ۱۲۰ بسته غذایی در بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان اهر/ منتظر مساعدت‌های خیرین هستیم

یعقوب شهبازپور در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز خانواده‌های نیازمند چشم‌انتظار حمایت‌های خیرین و مردم هستند، اظهار داشت: انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان همانند سنوات گذشته با حمایت و مشارکت‌های خیرین و مردم نیکوکار قدم‌های ارزشمندی در راستای تأمین نیازهای خانواده‌های نیازمند زندانی برداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر ادامه داد: هم‌زمان با فرارسیدن عید نوروز و روز احسان و نیکوکاری ۱۲۰ بسته غذایی در بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر توزیع شد.

وی با اشاره به محتویات سبد غذایی توزیع شده در بین خانواده‌های نیازمند زندانیان، افزود: این سبد کالایی شامل برنج، مرغ گرم، ماکارونی، چای، روغن مایع، قند، رب گوجه‌فرنگی بوده و ارزش ریالی هر بسته غذایی به بیش از ۱۲۰ هزار تومان می‌رسد.

شهبازپور ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مادی و معنوی خیرین، اضافه کرد: با توجه به این‌که خیرین همیشه یار و یاور انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر بوده‌اند ولی به‌منظور جلب رضایت پروردگار متعال و تأمین نیازهای خانواده‌های زندانیان منتظر مساعدت بیش‌ازپیش خیرین در انجمن حمایت زندانیان اهر هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: تقریباً ۲۰۰ خانوار زندانیان تحت انواع حمایت‌های انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر هستند و سعی می‌کنیم تا حداقل نیازهای ضروری این خانواده‌ها را از طریق کمک‌های خیرین و مشارکت مردمی تأمین کنیم.

خانواده‌های زندانیان تحت حمایت این انجمن همان روز با دادستان و هیات رئیسه دیدار و در این راستا مشکلات آن‌ها توسط دادستان مورد بررسی و رسیدگی لازم قرار گرفت.

انتهای پیام/