آخرین اخبار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا:

ثبت‌نام ۱۰۱ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پنجمین روز از حوزه انتخابیه اهر

ثبت‌نام ۱۰۱ نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در پنجمین روز از حوزه انتخابیه اهر

سید محمد عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، با اشاره به اینکه پنجمین روز ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر به اتمام رسید، اظهار داشت: در طول چهار روز ثبت‌نام، ۲۵۳ نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر نام‌نویسی کرده بودند.

فرماندار شهرستان اهر افزود: در پنجمین روز ۱۰۱ نفر جهت شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۹ نفر در انتخابات شورای اسلامی شهر اهر و ۹۲ نفر در شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر است.

وی بابیان اینکه جمعاً در طول پنج روز ۲۷۷ نفر در انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: همچنین تعداد کاندیداهای انتخابات شورای اسلامی شهر اهر تا بدین لحظه به ۷۷ نفر رسیده است.

عابدی ادامه داد: از مجموع ۲۷۷ کاندیدای انتخابات شوراهای روستایی بخش مرکزی شهرستان اهر، ۱۰۵ نفر دارای سابقه عضویت در شوراهای روستایی بخش مرکزی این شهرستان هستند.

فرماندار شهرستان اهر با تأکید بر اینکه استقبال کم‌نظیر نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه اهر، رتبه این شهرستان را از نظر تعداد کاندیداها در رتبه دوم استانی قرار داده است، اظهار کرد: استقبال بی‌نظیر داوطلبان نویدبخش انتخاباتی پرشور، سالم، رقابتی و توام با حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

انتهای پیام/