آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » مذهبی
کد خبر : 59107
چهارشنبه - ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰
امام جمعه اهر:

جایگاه تبلیغ در عرصه‌های مختلف بسیار بالاست/ کرونا نباید باعث شود تا دور خودمان حصار بکشیم

جایگاه تبلیغ در عرصه‌های مختلف بسیار بالاست/ کرونا نباید باعث شود تا دور خودمان حصار بکشیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در اولین اجلاسیه‌ی «طرح کنگره ملی تبلیغ» در شهرستان اهر با تبریک سال‌روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: جایگاه تبلیغ در عرصه‌های مختلف بسیار بالاست و به عبارتی دنیا را همین تبلیغ اداره می‌کند فرقی هم نمی‌کند تبلیغ در عرصه‌ی دینی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و … باشد.
وی با اشاره به این‌که افتخار می‌کنیم که مبلغ دینی و نوکر امام حسین(ع) هستیم، افزود: شیوع ویروس کرونا نباید باعث شود تا در جشن‌های دهه کرامت، حصار دور خودمان بکشیم، در حالی که می‌توان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم را از جشن‌های دهه کرامت بهره‌مند ساخت.
امام جمعه اهر ادامه داد: علماء با منبرها و تبلیغ‌هایشان چه خون دل‌هایی که باری تبلیغ دین اسلام نکشیدند، البته امام خمینی(ره) نیز دین را در کشورمان احیاء کرد و حال بسیار خوشحالیم که رهبری اسلام و کشورمان را امام خامنه‌ای بر عهده دارد.
حاجی‌زاده با ذکر این‌که غربی‌ها سخت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند ولی امروز دولت و حکومت خودشان را مردم به آستانه فروپاشی رسانده‌اند، گفت: شیوع ویروس کرونا زمینه‌ساز اوج‌گیری تبعیض نژادی در آمریکا بود.