آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 7279
پنجشنبه - ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر مطرح کرد؛

حسینیه‌های شهدا پتانسیلی قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

حسینیه‌های شهدا پتانسیلی قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، جلسه هم‌اندیشی احداث فاز دوم حسینیه اعظم شهدای اهر با حضور شهردار و معاون عمرانی شهرداری اهر ، نماینده و مسئول واحد مهندسی سپاه ناحیه اهر ، نائب رئیس نظام‌مهندسی و ناظر پروژه در دفتر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهر تشکیل شد.

احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر در این جلسه با اشاره به اینکه حسینیه‌های شهدا مراکز اشاعه فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در جامعه هستند گفت: احداث حسینیه در جوار مزار مطهر شهدا باعث ترویج فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت شده و پتانسیلی قوی برای مقابله با تهاجم فرهنگی کشورهای غربی است.

ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های مادی و معنوی مسئولین شهرستانی و استانی، خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در تکمیل فاز اول پروژه ، خواستار مساعدت تمامی این عزیزان در جهت تکمیل فاز دوم حسینیه اعظم شهدای اهر شدند.

وی تأکید کرد: عظمت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهیدان بوده و تداوم و بقاء انقلاب اسلامی ایران در گرو زنده نگه‌داشتن آرمان‌های شهدا و انتقال آن به نسل جوان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر بابیان اینکه امروز جامعه ما نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت است افزود: با گسترش این فرهنگ می‌توان بیشتر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را در جامعه برطرف کرد.