آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » پیشنهاد سردبیر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 59735
پنجشنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۶
فرمانده سپاه ناحیه اهر در مجمع عالی بسیج:

خدمت در سپاه و بسیج عین عبادت است/ برنامه‌هایمان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم

خدمت در سپاه و بسیج عین عبادت است/ برنامه‌هایمان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سرهنگ پاسدار موسی صفی در نخستین گردهمایی مجمع عالی بسیج شهرستان اهر با محوریت «جهش تولید» در سال‌جاری با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: در مجمع عالی بسیج شهرستان اهر مدیران واحدهای تولیدی، رئیس اداره صمت و مسئولان شهرستانی در رابطه‌ی با با «جهش تولید» و موانع تولید گزارشی ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اهر افزود: مجمع عالی بسیج شهرستان اهر امروز میزبانی سرهنگ عباسی است که پیش‌تر سپاه شهرستان، بسیجیان و مردم اهر از وجود وی بهره‌مند بوده و خاطرات شیرینی در کسوت فرماندهی سپاه داشتند، است.

وی با اشاره به وضعیت «قرمز» شهرستان اهر از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: برنامه‌هایمان را به دلیل شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنیم.

صفی بابیان اینکه خدمت در سپاه و بسیج عین عبادت است، خاطرنشان کرد: امیدوارم شفاعت اباعبدالله‌الحسین (ع) شامل حال همه‌مان باشد و شرمنده شهدا و سالار شهیدان نباشیم.

گفتنی است؛ تعدادی از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی از موانع تولید و اشتغال در نخستین گردهمایی مجمع عالی بسیج شهرستان اهر با محوریت «جهش تولید» گزارش ارائه دادند.