معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر خبر داد

دانشگاه آزاد واحد اهر از طرح‌های پژوهشی با قابلیت تجاری‌سازی حمایت می‌کند

دانشگاه آزاد واحد اهر از طرح‌های پژوهشی با قابلیت تجاری‌سازی حمایت می‌کند

به گزارش اهرامروز، عباسعلی شکری در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از طرح‌های پژوهشی اساتید و دانشجویانی که ایده‌های آن‌ها قابلیت تبدیل به تولید انبوه بوده و مورد تأیید دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد این دانشگاه از طرح‌های فوق حمایت می‌کند و آمادگی دارد در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان از آنها حمایت کند.

وی با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی که درآمدزایی غیر از شهریه دانشگاه می‌باشد حوزه پژوهش و فناوری واحد اهر با دارا بودن آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها در رشته‌های مختلف که مجهز به فناوری‌های نوین می‌باشد آماده همکاری و امضاء تفاهم نامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی و بین بخشی با ادارات و سازمان‌های مختلف می‌باشد.

این مقام مسئول افزود: با سیاست‌های جدید دانشگاه آزاد اسلامی از هر طرح پژوهشی و پایان‌نامه‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی داشته و درآن درآمدزایی تعریف شود این دانشگاه تسهیلات و تمهیدات ویژه‌ای را برای فعالان این عرصه تدارک دیده است.

شکری تأکید کرد: با رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی انتظار داریم اساتید، دانشجویان در ارتقاء کمی و کیفی پایان‌نامه‌ها تلاش مضاعف نمایند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در پایان یادآور شد در این راستا با تشکیل جلسات با روسای دانشکده‌ها و مدیران گروه، امور پایان‌نامه‌ها توصیه شده بر کیفیت‌بخشی پایان‌نامه‌ها نظارت کافی و لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/