دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهر در گفت‌وگو با اهرامروز:

داوطلبان انتخابات شورا بدون داشتن گواهی عدم سوءپیشینه ثبت‌نام انجام نمی‌شود/ اخذ گواهی عدم سوءپیشینه برای کاندیداهای شورای شهر و روستا الزامی است

داوطلبان انتخابات شورا بدون داشتن گواهی عدم سوءپیشینه ثبت‌نام انجام نمی‌شود/ اخذ گواهی عدم سوءپیشینه برای کاندیداهای شورای شهر و روستا الزامی است

احمد نیک‌نفس بخشدار بخش مرکزی و دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهر در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به جدول زمان‌بندی انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال آینده در اهر، اظهار داشت: ثبت‌نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهر هم‌زمان با سراسر کشور در فرمانداری اهر انجام می‌شود.

وی با ذکر این‌که در روستاهای شهرستان اهر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خواهیم داشت، افزود: در مجموع ۲۱۵ روستای شهرستان اهر ۳۶۲ نفر به‌عنوان اعضای اصلی شورای روستایی انتخاب می‌شوند.

دبیر ستاد انتخابات شهرستان اهر بابیان اینکه اخذ گواهی عدم سوءپیشینه برای تمامی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان اهر الزامی است، گفت: از کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که گواهی عدم سوءپیشینه دریافت نکرده‌اند ثبت‌نام نمی‌شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: کسانی که قصد شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا دارند می بایست برای دریافت گواهی عدم سوءپیشینه به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

نیک‌نفس در ادامه با اشاره به گذشت پنج روز از ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اهر و هریس، اظهار کرد: در حال حاضر تا این لحظه ۲۶ نفر در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه اهر و هریس نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد ۲۴ نفر از طریق فرمانداری و ۲ نفر از طریق وزارت کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای پیام/