آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 24240
دوشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

در شهرستان‌های آذربایجان شرقی با کمبود روحانیت مواجه هستیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی در آیین تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق تبلیغات اسلامی شهرستان هریس با اشاره به اینکه هریس صبغه شهره در ولایتمداری مردمانش و دلدادگی به اهل‌بیت (ع) زبان زد خاص و عالم است، اظهار کرد: جایگاه تبلیغ و فرهنگ دینی در این عرصه نیازمند یک توجه ویژه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به انتخاب رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان هریس اشاره کرد، افزود: بعد از رایزنی‌هایی که انجام شد تصمیم گرفتیم تا حجت‌الاسلام هادی هاشمی را به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان معرفی کنیم.

وی بابیان اینکه مردم شهرستان هریس نیازمند تبلیغ دینی هستند، گفت: با کمبود روحانیت که در شهرستان هریس و سایر شهرستان‌ها با آن مواجهیم امیدواریم حجت‌الاسلام هاشمی با همت و پشتکار و ارتباط وسیعی که با علماء روحانیون، مردم و مسئولین خواهد داشت بتواند در سمت خود تأثیرگذار باشد.

حجت‌الاسلام حسینی سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی روحانیت و ائمه جمعه عنوان و خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ قرآن و عترت و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری از نکات قابل‌توجه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هریس است.