آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » مجلس » ویژه
کد خبر : 61555
چهارشنبه - ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس مطرح کرد:

دستگاه‌های خدمات‌رسان در عمل به وظایف‌شان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند/ طرح نهضت ملی مسکن نیاز به مسکن را مرتفع می‌کند

دستگاه‌های خدمات‌رسان در عمل به وظایف‌شان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند/ طرح نهضت ملی مسکن نیاز به مسکن را مرتفع می‌کند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده در آیین کلنگ‌زنی پروژه احداث ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اهر بابیان این‌که تصمیم مجلس شورای اسلامی برای ساخت ۴ میلیون مسکن در کشور برای جهش تولید مسکن بود، اظهار داشت: برای ساخت مسکن و حمایت از صاحب‌خانه شدن اقشار مختلف با نظر مجلس و کمیسیون عمران مجلس صندوق تشکیل شد و این صندوق برای اقشار مختلف جهت تأمین مسکن؛ با درصدهای مختلفی تسهیلات ارائه می‌دهد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: سهمیه شهرستان اهر در طرح نهضت ملی مسکن که در مجموع چهار سال ساخته می‌شود ۸۳۹۰ واحد مسکونی است و با اتمام ساخت این واحدها؛ امیدوارم نیازی از بابت مسکن نداشته باشیم.

وی بر لزوم همکاری ادارات آب، برق و گاز در ساخت مساکن طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد و گفت: این‌طور نباشد که واحدهای مسکونی احداث و ادارات خدمات‌رسان در واگذاری انشعابات کم‌کاری کنند، از این‌رو انتظار داریم تا دستگاه‌های خدمات‌رسان در عمل به وظایف قانونی خود اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

محرم‌زاده با ذکر این‌که پروژه‌های ساخت مسکن؛ علاوه بر تأمین نیاز مردم به مسکن از طرفی دیگر نیز اشتغال‌زایی می‌کند، خاطرنشان کرد: هر واحد مسکونی که احداث می‌شود برای ۱۰۰ نفر به‌طور مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد می‌کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی خطاب به پیمانکار پروژه ۵۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن گفت: در موعد مقرر و طبق برنامه زمان‌بندی که به اداره راه و شهرسازی شهرستان اهر داده‌اید، واحدهای مسکونی را تکمیل و تحویل مردم دهید.

انتهای پیام/