آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 8400
پنجشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲
رئیس دادگستری شهرستان اهر:

دستگاه قضایی بی طرفانه حافظ آرای مردم خواهد بود/ تشکیل کمیته فضای مجازی جهت نظارت بر تخلفات انتخاباتی در اهر

دستگاه قضایی بی طرفانه حافظ آرای مردم خواهد بود/ تشکیل کمیته فضای مجازی جهت نظارت بر تخلفات انتخاباتی در اهر

به گزارش اهرامروز به نقل از  فارس، حجت الاسلام محمد نظری در جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی گفت: منویات مقام معظم رهبری فصل الخطاب همه مسئولان بوده و سعی دستگاه قضایی حفاظت از آرای مردم و امانتداری صادقانه از این آرا بوده و قطعاً با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی گفت: همه تلاش کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو فراهم نمائیم تا بار دیگر حضور حماسی و بانشاط مردم امید دشمنان را به یأس مبدل شود.

نظری، وحدت و همدلی، تلاش در جهت رشد و توسعه کشور و حضور هرچه بیشتر مردم در این انتخابات را موجب تقویت نظام و انقلاب ذکر کرد.

این مقام مسئول هرگونه فعالیت های انتخاباتی پیش از موعد به انحاء مختلف را خلاف قانون برشمرد و از کاندیداهای مجلس و شوراهای اسلامی خواست قانون را رعایت کنند که فعالیت های غیر قانونی و تخلفات آنان توسط دستگاه های مختلف رصد می شود.

رئیس شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی شهرستان اهر با اشاره به برگزاری سه انتخابات ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: این موارد شهرستان اهر را به جهت برگزاری سه انتخابات همزمان با سایر شهرها متمایز کرده و تلاش همه دست اندرکاران انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، نظارت، بازرسی و دستگاه های قضایی، امنیتی و نظامی و انتظامی بر این است تا تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور انجام شود و اقبال و آرای مردم برای هر نامزدی باشد برای همه ما مبارک است.

وی در این جلسه با اشاره به برخی تخریب ها توسط هواداران برخی کاندیداها بخصوص در فضای مجازی گفت: از همه نامزدها انتظار داریم با رعایت اخلاق انتخاباتی، پرهیز از تخریب یکدیگر، برنامه ها و اهداف خود برای مردم اعلام نمایند.

حجت الاسلام محمد علی نظری خدمت به مردم و ولی نعمتان انقلاب را وظیفه همه عنوان کرد و افزود: انتظار داریم کاندیداهای مجلس و شوراهای اسلامی با هدف خدمت به مردم و حل مشکلات آنها با تدوین برنامه های کارشناسی شده وارد این عرصه شوند که خدمت به مردم ،خدمت به نظام و انقلاب است.

وی تأکید کرد جمهوری اسلامی دستاورد هزاران شهید گلگون کفن بوده و باید با اخلاق، قانون مداری و رعایت تقوی در جهت تقویت پایه های نظام اسلامی گامهای عملی برداریم و نباید برای جذب آرای بیشتر اهداف، آرمانها و خدمات نظام را زیر سوال ببریم و در این راستا هر کس که قانون را رعایت نکند و اخلال در نظم جامعه ایجاد کند برخورد جدی خواهد شد.

وی در این جلسه از تشکیل کمیته فضای مجازی زیر نظر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اهر با عضویت دستگاههای مرتبط جهت نظارت بر تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی خبر داد و افزود: موارد تخلف کاندیداها توسط این کمیته رصد شده و به این شورا جهت رسیدگی و برخورد قانونی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/