آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 51671
دوشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا:

دشمنان روحیه انقلابی را مساوی با جنگ‌طلبی می‌دانند/ موشک‌های سپاه خوی تجاوزگری را از دشمن گرفته است/ اروپایی‌ها با برنامه آمریکا در برجام نقش بازی می‌کنند

دشمنان روحیه انقلابی را مساوی با جنگ‌طلبی می‌دانند/ موشک‌های سپاه خوی تجاوزگری را از دشمن گرفته است/ اروپایی‌ها با برنامه آمریکا در برجام نقش بازی می‌کنند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌السلام ابوالفضل عباس‌ولایی در “اجتماع شکوه مقاومت بسیجیان” که به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید هاشم کریم‌پور برگزار شد بابیان اینکه دشمنان با تخریب ولایت‌فقیه برنامه برهم زدن نظام فکری و اعتقادی ملت ایران را دارد، اظهار داشت: ولایت‌فقیه نقطه اتحاد و انسجام ملت ایران است و دشمن با این هدف که بنیان اعتقادی مردم را نشانه گیرد دست به تخریب ولایت‌فقیه می‌زند.

وی افزود: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پُر از افتخار برای ملت ماست ولی دشمنان نظام جمهوری اسلامی همچون استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا قرار دارد بر چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب حساسیت دارند اما غافل از اینکه مردم ما هوشیارتر از آن هستند که با توطئه‌های مختلف دست از پشتیبانی نظام و انقلاب بکشند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا با ذکر اینکه تحریم‌ها و فشارهای سیاسی هیچ‌گاه ملت ایران را از پای در نمی‌آورد، گفت: انقلاب اسلامی علی‌رغم توطئه‌ها، فتنه‌ها، جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و جنگ اقتصادی چهار دهه را پشت سر می‌گذارد.

عباس‌ولایی ادامه داد: تاریخ نشان داده که هیچ کشوری با رهبری ولایت‌فقیه و پشتیبانی و همراهی مردم به شکست منجر نشده اما کشورهایی که پیوند بین رهبری و مردم به هم خورده دچار آشفتگی و متزلزل شده است لذا حال که می‌بینیم توطئه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها با شکست مواجه شده بدین معناست که پیوند مردم ما با ولایت‌فقیه شکست‌ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به هر جنگی در خاورمیانه وارد شده با شکست مواجه شده است، گفت: آمریکا در جنگ‌هایی که در افغانستان، عراق، سوریه راه انداختند شکست خوردند به‌طوری که در عراق نهایت سعی‌شان را کردند اما نهایت عراق به شیعیان واگذار کردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا تصریح کرد: در ماه‌های اخیر که رئیس‌جمهور آمریکا تهدید کرد اجازه نمی‌دهد نفت ایران از منطقه خارج شود سپاه پاسداران در خصوص در تنگه هرمز رزمایشی برگزار کرد و به‌تمامی ناوگان به‌طور واضح اطلاع‌رسانی نیز کرد حتی به آمریکایی‌ها، ترامپ بر حسب هشدار سپاه تمامی ناوگان نیروی دریایی خود را از منطقه خارج و تا به حال بازنگردانده است.

ولایی بیان داشت: رزمایش اخیر سپاه پاسداران در تنگه هرمز برای دوستان نقطه امیدواری و برای دشمنان هشداری واضح و صریح بود تا خطوط قرمز را رعایت کنند این در حالی است که ملت ایران اجازه نمی‌دهند کسی از آن‌سوی دنیا بیاید و برای ما قلدری کند.

وی با تأکید بر این‌که آمریکایی‌ها به دلیل آن‌که موجودیت خود را در خطر می‌بینند جمهوری اسلامی را تحریم و یا فشار می‌آوردند، افزود: آمریکا با استفاده از ابزارهای در اختیارش با آن‌که می‌بیند گلوی داعشی ها زیر تیغ نیروهای مقاومت است به ایران فشار می‌آورد تا از سوریه خارج شود و اگر توجه کنیم در حملات آمریکایی‌ها در سوریه و عراق بیشتر غیرنظامیان زیر آتش جنگنده‌های آنها قرار می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه منطقه‌ای سپاه عاشورا گفت: زمانی بود جمهوری اسلامی از هیچ سلاح نظامی و تجهیزات برخوردار نبود اما حال آنهایی که ایران را دشمن خود می‌دانند از قدرت روزافزون موشکی کشورمان وحشت دارند، در حالی که برخی‌ها انتقاد می‌کنند که موشک به دردمان نمی‌خورد اما همین موشک‌ها هستند که اجازه تجاوز به بدخواهان را نمی‌دهد.

حجت‌السلام ولایی در واکنش بازیگران در زمین دشمن در خصوص اینکه ایران چه لزومی دارد در عراق و سوریه با داعش مقابله کند؟ خاطرنشان کرد: هدف ایجاد گروهک‌های تروریستی داعش بعد از سرنگونی عراق و سوریه، ایران بود اگر ما در سنگرهای عراق و سوریه نمی‌جنگیدیم باید در داخل شهرها با داعش روبرو می‌شدیم با این حال امنیت کشور در خارج از مرزها تأمین می‌شود.

وی، از بین بردن روحیه انقلابی و بسیجی ملت ایران را از دیگر اهداف دشمنان برای تضعیف جمهوری اسلامی عنوان کرد و یادآور شد: تاکنون هرچه دستاورد داشته‌ایم منشأ آن روحیه ولایتمداری، انقلابی و عاشورایی بوده است به‌طوری که دشمنان با فضاسازی‌های گسترده روحیه انقلابی را مساوی با جنگ‌طلبی می‌دانند و هرگاه کسی عقب‌نشینی کرده یا تسلیم‌شده او را صلح‌طلب معرفی کرده‌اند.