آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 60053
چهارشنبه - ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۸
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا:

دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب است/ بسیج از مسجد شروع می‌شود

دشمن به دنبال ضربه زدن به انقلاب است/ بسیج از مسجد شروع می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی صبح امروز در نشست بصیرتی شهرستان اهر به مناسبت حماسه ۹ دی با اشاره به تلاش آمریکایی‌ها برای ایجاد درگیری در دین اسلام و بین مسلمانان افزود: آمریکایی‌ها تمامی امکانات و ابزارهای لازم را در اختیار دارند اما نتوانستند به هدف‌شان برسند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: دشمنان هیچ‌گاه فرقی بین انقلابی و ضدانقلاب، متعصب و بی‌تفاوت قائل نشده؛ چراکه هدف آن ضربه زدن به انقلاب اسلامی و جهان اسلام است.

تشیع لندنی از سوی سازمان‌های اطلاعاتی دشمن پشتیبانی می‌شود

وی گفت: هر فرقه‌ای که ایجاد شده و حتی تشیع لندنی از سوی سازمان‌های اطلاعاتی پشتیبانی می‌شود و از طرفی هر روز جریان فکری جدیدی را به منظور انحراف ایجاد می‌کنند.

حجت‌الاسلام سرایی بابیان این‌که در جریان ۹ دی و فتنه ۸۸ امام انقلاب اشتباهی نداشت تصریح کرد: همین‌هایی که با انتخابات به قدرت رسیده بودند بیش از همه مسائل تقلب و یا حاشیه‌هایی را مطرح می‌کنند که مایه شرمساری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا تأکید کرد: در داخل برخی از مسئولان عالی‌رتبه شخصاً مخالف جریان مقاومت بودند؛ ولی نمی‌دانستند اگر در عراق و سوریه با تروریست‌های داعش مقابله نشود می‌بایست در داخل کشور و شهرها با داعش می‌جنگیدیم.

وی، حماسه ۹ دی را تجلی ملت ایران و پیوند امت با ولایت عنوان و اظهار کرد: ملت ایران انقلاب اسلامی مفت به دست نیاورده بودند که به آسانی هم از دست دهند و در جریان فتنه ۸۸ نشان دادند پای انقلاب اسلامی هستند.

بسیجی‌ها باید به تحرکات نگاه عمقی داشته باشند

سرایی اضافه کرد: بسیجی‌ها باید به تحرکات نگاه عمقی داشته باشند و به آمریکایی‌های داخل کشور توجه کنند؛ این در حالیست که تفکر آمریکایی در داخل کشور وقتی رفراندوم را مطرح می‌کنند چون گوش‌زد کرده‌اند که حاکمیت ولایت‌فقیه بایستی کنار گذاشته شده و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران تغییر کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: ما امروز به بسیجیانی نیاز داریم که بفهمد و هم بفهماند و برای تحقق این مهم مساجد و پایگاه‌های بسیج تأثیر گذار هستند و البته بسیج از مسجد شروع شده است.

وی با ذکر اینکه تفکر بسیجی در شرایط کرونایی امروز در بیمارستان‌ها و اماکن عمومی به مردم خدمات‌رسانی می‌کند؛ بیان داشت: همان‌طور که دیدیم بسیجیان از همراهی بیماران کرونایی تا مشارکت در کمک مؤمنانه برای حمایت از اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا نقش‌آفرینی کردند.

حجت‌الاسلام سرایی با اشاره به این‌که بی‌حالی مسئولین و گرانی‌های افسارگسیخته؛ مشکلات مردم را مضاعف‌تر و معیشت آنها را ضعیف‌تر می‌کنند، افزود: عمده مشکلاتی که مردم از آن گلایه دارند ناشی از اقدام جهادی برای کنترل گرانی‌ها و تأمین معیشت است.