آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » علم و فناوری
کد خبر : 31948
جمعه - ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر:

دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است

دهه فجر خاستگاه ارزش‌های اسلامی و مقطع رهایی ملت ایران است

به گزارش اهرامروز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور واحد اهر، محمدرضا داداشی رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر که با حضور اساتید، دانشجویان و جمعی از مسئولین شهرستان و خبرنگاران رادیو شبکه استانی در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه مبارک فجر، گفت: خداوند متعال را شاکریم که ما را از امت رسول خاتم (ص) قرار داده و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به واسطه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و حمایت های مردم ولایی و انقلابی ایران عزیز در بهمن ماه ۱۳۵۷ به پیروزی رسانده است.

داداشی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرموده اند: “انقلاب اسلامی با اتکاء به قدرت مردم، آسیب‌ناپذیر است” و این چیزی‌ است که آمریکا و سردمداران غرب باید بدانند و بفهمند که انقلاب اسلامی ایران پایدار بوده و مختص به کل جهان است.

داداشی افزود: دهه فجر؛ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است. در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه و یوم الله ۲۲ بهمن در تاریخ ایران نقطه‌ای تعیین‌کننده و بی‌مانند به شمار می‌رود. بدون شک حضور دانشگاهیان در این بین چشم گیر بود و دانشگاهیان با تمام توان در کنار سایر اقشار ملت ایران نقش بسزایی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایفا کردند و امروزه نام پر افتخار ایران را در بسیاری از عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و نظامی تحت زعامت مقام معظم رهبری و تلاش دولت خدمتگزار در زمره کشورهای پیشرفته جهان قرار داده اند.

دکتر داداشی ضمن قدردانی از حمایت های دانشگاه پیام نور ستاد استان و مسئولین شهرستانی بویژه مجموعه فرمانداری و همکاری های تمامی ادارات و نهادها در برگزاری این مراسم و همچنین اصحاب رسانه شهرستان و عوامل رادیو شبکه استانی، گفت: در این مراسم علاوه بر سخنرانی های عمومی؛ اجرای سرود ، مداحی، قرائت شعر ، خاطره گویی ، هنر نمایی هنرمندان شهرستان و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز جزو برنامه ها بوده و مراسم حاضر در تاریخ ۲۱ بهمن ماه راس ساعت ۱۶ تحت عنوان برنامه انقلاب از رادیو شبکه استانی به مدت یک ساعت پخش خواهد شد.