آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 30321
دوشنبه - ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
رئیس اداره راهداری اهر در گفت‌وگو با اهرامروز:

راه ۶۰ روستای شهرستان اهر بازگشایی شد/ کولاک در گردنه‌های گویجه بئل و سامبران

قاسم قمری در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز با اشاره به اینکه تردد در محورهای مواصلاتی و روستایی بی‌هیچ مشکلی در جریان است، اظهار کرد: بارش برف که از بامداد امروز در اغلب شهرستان‌ها آغازشده بود موجب مسدود شدن راه ۶۰ روستای شهرستان اهر شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر افزود: تردد در راه‌های روستایی شهرستان اهر که به دلیل بارش برف مسدود شده بود سخت و امکان‌پذیر نبود اما با تلاش راهداران توانستیم راه ۶۰ روستا را مجدداً بازگشایی و نمک‌پاشی کنیم.

وی بابیان اینکه تردد در برخی از راه‌های روستایی که به‌کندی انجام می‌گرفت را نیز تیغ‌زنی و نمک‌پاشی کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر ۴ راهدارخانه شهرستان‌های اهر و هوراند هم‌اکنون با ۲۸ دستگاه برف‌روبی و سایر ماشین‌آلات سنگین با ۷۶ پرسنل راهداری آماده‌باش هستند.

قمری گفت: تا این لحظه ۲۵۰ تن نمک و ماسه در محورهای مواصلاتی و روستایی شهرستان اهر در قالب نمک‌پاشی صورت گرفته است که با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات ۱۵۰۰ کیلومتر از جاده‌های بین‌شهری و روستایی شهرستان اهر برف‌روبی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر با تأکید بر اینکه اکنون وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان اهر با وجود بارش برف تردد خودروها بدون وقفه در حال انجام است، یادآور شد: با این‌که برف‌روبی محورهای مواصلاتی بدون وقفه در حال انجام است ولی در گردنه گویجه بئل جاده اهر – تبریز و گردنه سامبران جاده اهر – کلیبر شاهد کولاک شدید برف هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در جاده‌های شهرستان اهر نداریم، گفت: در برخی مناطق ارتفاع برف ۷ سانتی‌متر و در برخی مناطق روستایی نیز ارتفاع برف به بیش از ۲۰ سانتی‌متر نیز می‌رسد.

انتهای پیام/