آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 60578
شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۳
امام جمعه اهر:

رژیم صهیونیستی به شدت مورد غضب و آتش قهر امت اسلامی است

رژیم صهیونیستی به شدت مورد غضب و آتش قهر امت اسلامی است

به گزارش اهرامروز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در مراسم نمادین گرامیداشت روز جهانی قدس در اهر، تنها راه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی را مقاومت امت اسلامی و انتفاضه مردم فلسطین در برابر آنها برشمرد.

وی گفت: رژیم غاصب قدس بداند در آینده هیچ جایی در میان جهان اسلام نخواهند داشت و به شدت مورد غضب و آتش قهر امت اسلامی خواهند بود.

امام جمعه اهر افزود: امسال نیز با وجود شرایط کرونایی نتوانستیم با راهپیمایی گسترده میلیونی انزجار و نفرت خود را اعلام نماییم ولی دشمنان اسلام بدانند قلب امت اسلامی و مجاهدان غیرتمند مقاومت برای آزادسازی قدس شریف و اقامه نماز در آن می تپد و آن روز را لحظه شماری می کند.

وی ادامه داد: مردم غیرتمند و همیشه در صحنه ایران اسلامی علی رغم تبلیغات مسموم کننده دشمنان اسلام در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور گسترده و انتخاب دولتی انقلابی، کارآمد و امیدآفرین بار دیگر امید دشمنان را به یاس تبدیل خواهد کرد و برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب در گام دوم آن رقم خواهند زد.

حجت الاسلام حاجی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: به دشمنان می گوییم سیاست ما عین دیانت ماست و به فرموده امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ما هیچ اعتمادی به آمریکا و کشورهای اروپایی نداریم.

انتهای پیام