آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 3203
یکشنبه - ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱
معاون عمران، شهرسازی و معماری شهردار اهر:

ساماندهی ترمینال شهرستان اهر یکی از برنامه‌های شهرداری اهر است/ برپایی سفره‌های هفت‌سین در آستانه سال جدید

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمد سرقینی در جلسه ستاد خدمات سفرهای نوروزی شهرستان اهر با اشاره به برنامه‌های شهرداری اهر در خصوص آماده‌سازی شهر اهر برای عید نوروز، اظهار داشت: ساماندهی و بدنه سازی ورودی‌های شهر اهر از سمت ورودی کلیبر و مشکین‌شهر آغاز شده ولی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل کرده‌ایم ولی عمده برنامه‌ها تا پایان اسفندماه به اتمام می‌رسد.

معاون عمران، شهرسازی و معماری شهردار اهر بابیان اینکه با تعیین پیمانکار و شناسایی محل‌های مورد نظر تابلوهای راهنمای گردشگر در سطح شهر اهر نصب می‌شود، افزود: نصب تابلوهای راهنمای گردشگر، رنگ‌آمیزی جداول ورودی شهر و برپایی سفره‌های هفت‌سین جزو برنامه‌های شهرداری اهر در آستانه سال جدید است.

وی با تأکید بر این‌که مناسب‌سازی و ساماندهی ترمینال مسافربری شهرستان اهر از دیگر برنامه‌های شهرداری اهر است، گفت: برای ساماندهی فضای داخلی و بیرونی ترمینال مسافربری شهرستان اهر با انتخاب پیمانکار پروژه استارت کار کلید خورده و تصمیم داریم تا پیش از سال جدید ترمینال اهر را زیباسازی و ساماندهی کنیم.

سرقینی اضافه کرد: در خصوص تجهیز سرویس‌های بهداشتی سطح شهر اهر به آب گرم قطعاً در این مورد اقداماتی انجام می‌دهیم و در سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها که امکان تجهیز و تأمین آب گرم باشد اقدام می‌کنیم.

معاون عمران، شهرسازی و معماری شهردار اهر با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات روشنایی ورودی شهر اهر از سمت تبریز از سوی مدیریت توزیع نیروی برق اهر آماده و منتظر انتخاب پیمانکار هستند، گفت: شهرداری اهر آمادگی دارد تا با در اختیار گذاشتن تجهیزات پروژه روشنایی ورودی شهر را از سمت جاده اهر – تبریز را اجرا کند.