آخرین عناوین اخبار » اقتصادی » پیشخوان » پیشنهاد سردبیر » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 20258
چهارشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
فرماندار اهر در بازدید از کارخانه قند قانع:

سرمایه‌گذاران، دولت را در کنار خود بدانند/ اصلی‌ترین حمایت از سرمایه‌گذاران و اشتغال جوانان

سرمایه‌گذاران، دولت را در کنار خود بدانند/ اصلی‌ترین حمایت از سرمایه‌گذاران و اشتغال جوانان

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در راستای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شهرستان اهر به‌صورت سرزده از کارخانه قند قانع این شهرستان بازدید کرد و با اشاره به اینکه اصلی‌ترین دغدغه بنده در شهرستان اهر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران در راستای اشتغال‌زایی است، اظهار کرد: در حال حاضر دولت بایستی به‌صورت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت کند.

فرماندار اهر با تاکید بر اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار بسیار شیرین‌تر از سایر امور است افزود: مأموریت بنده در مدیریت شهرستان اهر رفع موانع اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران بوده و در این مسیر هرچه در توان دارم به کار خواهم گرفت.

محمودی بابیان اینکه سرمایه‌گذاران، دولت را در کنار خود بدانند، گفت: راه‌اندازی کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی متعدد برای خدمتگزاران یک افتخار محسوب می‌شود و ما از سرمایه‌گذاران در راستای تولید و اشتغال حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مشکل تأمین تسهیلات کارخانه قند قانع را با جدیت پیگیری می‌کنیم، بیان کرد: راه‌اندازی این کارخانه زمینه اشتغال ۵۰۰ جوان را فراهم می‌کند یعنی با این کارخانه ۵۰۰ خانواده تشکیل می‌شود.

فرماندار اهر اضافه کرد: شاید کارشناس یا فردی دیگر مانع‌تراشی می‌کند ولی نباید دلسرد شد، برای نتیجه گرفتن باید پیگیری مستمر داشته باشیم این پیگیری‌ها در واقع همان انجام مأموریت در راستای حمایت از تولید و اشتغال است.

محمودی در پایان با ذکر اینکه با آغاز به کار کارخانه قند قانع تحولی عظیم در ریشه‌کن شدن معضل بیکاری رخ خواهد داد، خاطرنشان کرد: اگر قصد و هدف ما رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال برای جوانان است، این امر میسر نمی‌شود مگر این‌که از سرمایه‌گذاران حمایت کنیم.

انتهای پیام/