آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 17182
سه شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

سرمایه‌گذاران به دلیل رکود حاکم بر بازار حاضر به سرمایه‌گذاری نیستند

سرمایه‌گذاران به دلیل رکود حاکم بر بازار حاضر به سرمایه‌گذاری نیستند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرک صنعتی اهر با تاکید بر اینکه هر دو شهرستان اهر و هریس مشکلاتی دارند که اگر شبانه روز هم تلاش کنیم باز هم تمامی ندارد اظهار کرد: بنده ۲۴ ساعته در خدمت مردم شهرستان های اهر و هریس هستم و برای پیگیری مشکلات آنها دریغ نکرده و نمی کنم ولی با این حال مشکلات تمامی ندارد.

وی با بیان اینکه سیستم اداری کشور باید بداند که مردم برای کوچک ترین مسائل باید کیلومترها راه طی کنند افزود: اگر کسی در جاده‌ای همچون اهر – تبریز بر اثر حوادث رانندگی فوت کند کسی جوابگو نیست.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اغلب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی اهر و هریس به بانک‌ها بدهی دارند تصریح کرد: این بدهی‌ها صاحبان صنایع را کلافه کرده است و در این خصوص باید بانک‌ها سعه صدر داشته باشند.

عبداللهی با تاکید بر اینکه تاکنون ده‌ها بار با مسئولین راه و شهرسازی در خصوص جاده اهر- تبریز دیدار کرده‌ام ادامه داد: باید این سوال را بپرسیم که چرا تاکنون برای اتمام مسیر خواجه در این جاده تلاشی صورت نگرفته و هر باری هم که جویا شدیم فقط بهانه تراشی کرده‌اند.

وی با اشاره به قرار گرفتن پلیس راه اهر – تبریز در موقعیت نامناسب و اعتراضات گسترده در این خصوص، گفت: آیا تاکنون مالکان واحدهای تولیدی شهرک صنعتی اهر در این خصوص پیگیری کرده‌اند و اینکه باید کسانی را که سنگ اندازی می‌کنند، بشناسیم.

نماینده مردم اهر و هریس با اشاره به اینکه کمیته ای زیر نظر دستگاه قضایی در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی در آذربایجان شرقی تشکیل شده است، تاکید کرد: سرمایه گذاران بایستی مدام پیگیر مسائل و مشکلات باشند و بنده تمام و کمال از سرمایه گذاران حمایت می‌کنم.

عبداللهی با بیان اینکه سرمایه گذاران به دلیل رکود حاکم بر بازار حاضر به سرمایه گذاری نیستند، اظهار داشت: اگر بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی را حل کنیم قطعا کاری بزرگ کرده ایم و می‌توانیم زمینه را برای حضور بیشتر سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

انتهای پیام/