آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » اقتصادی » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 60667
یکشنبه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر:

شناسایی ۱۵ مورد ایراد اساسی در بزرگراه اهر- تبریز

شناسایی ۱۵ مورد ایراد اساسی در بزرگراه اهر- تبریز

قاسم قمری، در گفتگو با خبرنگار اهرامروز، در پاسخ به این سوال که بسیاری از روستاهای اهر و هریس مسیر دسترسی به بزرگراه اهر-تبریز را ندارند، افزود: بارها در نامه‌ای مکتوب از نبود مسیر دسترسی مناسب برخی از روستاها به بزرگراه اهر- تبریز؛ ایرادات پروژه و نواقص را گفته‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به نهایی نشدن پروژه بزرگراه اهر- تبریز از فرماندار شهرستان اهر در این خصوص همکاری خواسته‌ایم که مقرر شده تا در جلسه‌ای با حضور مدیران راهداری و راه و شهرسازی و سایر مسئولان ذی‌ربط؛ مسائل مربوط به عدم دسترسی برخی روستاها به بزرگراه اهر- تبریز بررسی و تصمیم‌گیری شود.

قمری افزود: تاکنون ۱۵ مورد ایراد اساسی از جمله دوربرگردان‌ها، تابلوهای راهنمایی و … در پروژه بزرگراه اهر- تبریز شناسایی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه استحفاظی شهرستان اهر در بزرگراه اهر-تبریز؛ ۵ شاخه راه روستایی، مسیر دسترسی مناسب به این بزرگراه را ندارند و چون پروژه تکمیل نشده، می‌توان به رفع ایرادات بزرگراه اهر- تبریز امیدوار بود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اهر گفت: طی جلسه‌ای که برگزار می‌شود، وظیفه دستگاه‌های اجرایی در رفع ایرادات پروژه بزرگراه اهر- تبریز تفکیک و نسبت به رفع ایرادات اقدام می‌شود.