آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 12866
چهارشنبه - ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
در بازدید از حسینیه شهدای شهرستان اهر مطرح شد؛

شهدا مظهر عزت و سربلندی کشور و اسناد افتخار نظام هستند

شهدا مظهر عزت و سربلندی کشور و اسناد افتخار نظام هستند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، بیت‌الله عبدالهی بعد از ظهر امروز سه شنبه با حضور در گلزار مطهر شهدای اهر ضمن ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان و تجدید میثاق با آرمان­های والای امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امروز جامعه اسلامی مدیون شهدا و ایثارگران بوده و آنان مظهر عزت و سربلندی ایران اسلامی هستند.

وی افزود:شهدا و ایثارگران اسناد افتخار نظام و انقلاب بوده و گرامیداشت یاد و نام آنان وظیفه آحاد مردم قدرشناس این مرز و بوم است.

نماینده مردم شهرستان­های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند احداث حسینیه اعظم شهدای اهر ضرورت احداث چنین فضای معنوی در کنار مزار مطهر شهدا را یادآور شده و گفت : انشا الله با پیگیری‌های لازم در اسرع وقت این پروژه عظیم تکمیل خواهد شد.

گفتنی است احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر ضمن ارائه گزارشی از روند احداث پروژه حسینیه اعظم شهدای اهر، از تلاش­های امام جمعه و فرماندار اهر، مسئولین شهرستانی و خیرین عزیز تقدیر نموده و مساعدت تمامی دست‌اندرکاران علی‌الخصوص نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی را جهت تکمیل حسینیه که آرزوی دیرین خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران است، خواستار شد.