آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 61422
یکشنبه - ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
نماینده مردم اهر و هریس در تودیع و معارفه‌ی شهردار اهر:

شهرداری اهر در احداث پارکینگ توسط سرمایه‌گذار همکاری خوبی نکرد/ آماده همکاری برای حل مشکلات شهرداری اهر هستم/ اصلی‌ترین معضل اهر و هریس بیکاری جوانان است/ برق مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری نداریم

شهرداری اهر در احداث پارکینگ توسط سرمایه‌گذار همکاری خوبی نکرد/ آماده همکاری برای حل مشکلات شهرداری اهر هستم/ اصلی‌ترین معضل اهر و هریس بیکاری جوانان است/ برق مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری نداریم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده در آیین تودیع و معارفه‌ی شهردار اهر با اشاره به این‌که اصلی‌ترین مشکل و دغدغه مردم شهرستان اهر، بیکاری و اشتغال جوانان است، اظهار داشت: والدین با هزاران دغدغه فرزندان خود را تربیت و هزینه تحصیل آن‌ها را تأمین کرده‌اند، ولی اکنون فرزندان‌شان بیکار هستند در حالی که نرخ بیکاری شهرستان اهر نسبت به سایر شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی بسیار بالاست. دلیل اشتغال اندک هم می‌تواند ضعیف بودن و آماده نبودن زیرساخت‌ها باشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از ضعیف بودن زیرساخت تأمین برق در شهرستان‌های اهر و هریس گفت: متأسفانه در تأمین برق مورد نیاز سرمایه‌گذاران در اهر و هریس مشکلات عدیده‌ای داریم، در دیدار اخیر با وزیر نیرو پست تقویت برق برای سرمایه‌گذاران را درخواست کردم تا با حل مشکلات سرمایه‌گذاران؛ بتوانیم فرصت‌های شغلی برای جوانان ایجاد کنیم.

وی گفت: عدم وجود پارکینگ در شهر اهر موضوعی غیرقابل کتمان است، در این راستا از سرمایه‌گذاری دعوت کردیم تا پارکینگ در اهر احداث کند و حتی بازدیدهایی هم از محل انجام شد ولی متأسفانه مجموعه شهرداری اهر آن‌طور که باید و شاید همکاری نکرد. امیدوارم مدیران شهرستانی سرمایه‌گذاران را فراری ندهند و زمینه جذب آن‌ها را نیز فراهم کنند.

محرم‌زاده خطاب به شهردار جدید اهر افزود: شهر ما همچون شهرهای دیگر زنده نیست بلکه گویی شهر مُرده است، آقای شهردار از شما انتظار داریم برنامه‌ای برای درآمد پایدار شهرداری اهر داشته باشید چراکه تابه‌حال شهرداری اهر نتوانسته برای خود درآمد پایدار ایجاد کند. از ظرفیت‌های جوانان و مهندسان شهرداری اهر استفاده کنید و شهر اهر را به صورت متوازن توسعه دهید.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از گلایه شهروندان اهری از برخی ادارات دولتی شهرستان اهر خبر داد و گفت: مردم از عدم پاسخگویی برای ادارات گلایه دارند و مدیر اداره به جای اقناع‌سازی ارباب‌رجوع می‌گوید نمی‌توانیم، این حرف منطقی نیست. ما هم از مشکلات و کمبودها اطلاع داریم اما دلیل نمی‌شود تا از پاسخگویی مناسب فرار کنیم.

وی با تأکید بر این‌که تمامی توان‌مان را جهت جذب کمک‌های دولتی به نفع مردم و شهرداری اهر به‌کار می‌گیریم، گفت: ایجاد انسجام و وحدت در داخل مجموعه شهرداری اهر انتظاری است که شهردار اهر داریم و کارکنان نیز می‌خواهم اختلافات را کنار بگذارند.