آخرین عناوین اخبار » پیشنهاد سردبیر » شهرستان اهر » شورای پنجم اهر » صفحه نخست
کد خبر : 23640
دوشنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
از سوی استانداری آذربایجان شرقی؛

شهردار منتخب شورای شهر اهر تأیید نشد

شهردار منتخب شورای شهر اهر تأیید نشد

راضیه عباسی معروفان در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار داشت: استانداری آذربایجان شرقی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر اهر را به دلیل نداشتن ضوابط درج شده در آیین نامه انتخاب شهرداران تأیید نکرده است.

وی با اشاره به اینکه صورت‌جلسه انتخاب شهردار اهر که حدود یک ماه پیش به استانداری ارسال‌شده بود اکنون نظر نهایی در خصوص صلاحیت شهردار منتخب به شورا واصل شد، افزود: شهرداری اهر در حال حاضر به دلیل بیماری سرپرست شهرداری و نبود شهردار در وضعیت نابسامانی قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر گله‌مندی مردم اهر را از وضعیت نابسامان شهرداری گلایه‌ای به‌حق دانست، گفت: نمی‌توان گلایه‌های مردم را نادیده گرفت درحالی‌که گله‌مندی آن‌ها از وضعیت فعلی شهرداری اهر کاملاً به‌حق است و وظیفه شوراست که گله‌مندی مردم را به رضایت تبدیل کند.

عباسی در پاسخ به سؤال دیگری در خصوص اینکه شنیده‌شده که به دلیل بیماری سرپرست شهرداری اهر، شورا قصد انتخاب سرپرست جدیدی برای شهردار دارد؟ بیان کرد: احتمالاً سرپرست شهرداری اهر که به دلیل کسالت در بیمارستان بستری است به‌زودی ترخیص شود و اگر ترخیص شود دیگر نیاز به انتخاب سرپرست جدید نداریم ولی اگر طول درمان برای سرپرست بیش از حد باشد قانوناً فرمانداری و استانداری تعیین سرپرست را از شورا می‌خواهند.

به گزارش اهرامروز، علی میرزایی در جلسه علنی ۱۲ مهرماه که از سوی چهار تن از اعضای شورای اسلامی شهر اهر به‌عنوان شهردار منتخب انتخاب‌شده بود در ادامه بررسی صلاحیت وی از سوی استانداری آذربایجان شرقی تأیید نشد.

انتهای پیام/