آخرین عناوین اخبار » اقتصادی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 10534
چهارشنبه - ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر:

طرح نظارت بر صنوف در اهر اجرا می‌شود/ به شکایات مردم به قید فوریت رسیدگی می‌کنیم

طرح نظارت بر صنوف در اهر اجرا می‌شود/ به شکایات مردم به قید فوریت رسیدگی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابوالفضل ابراهیمی‌فرد در حاشیه بازدید از اجرای طرح نظارت بر صنوف شهرستان اهر به مناسبت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم از قبیل شکر، برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، روغن و غیره بیش از حد مورد نیاز تأمین شده و در صورت نیاز مجدد بازار ماه رمضان به اقلام در تأمین آن‌ها مشکلی نداریم.

وی با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح‌های مختلف تأمین نیازها و رفع مشکلات احتمالی روزه‌داران عزیز است، افزود: هیچ‌گونه مشکلی در رابطه با تأمین نیازهای ضروری مردم شهرستان اهر و کالاهای پرمصرف نداریم و پیش‌ازاین نسبت به تأمین مایحتاج مردم اقدام کرده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر از اجرای طرح نظارت بر صنوف به مناسبت ماه مبارک رمضان در این شهرستان خبر داد، گفت: گشت‌های نظارتی به‌صورت مستمر بر بازار این شهرستان اشرافیت دارد و در این راستا طرح نظارتی بر قیمت کالاها و کیفیت محصولات تشدید می‌شود.

ابراهیمی‌فرد در ادامه اضافه کرد: همچنین علاوه بر نظارت اکیپ‌های این اداره، گشت‌های نظارتی مشترک با همکاری شبکه بهداشت و درمان، شبکه دامپزشکی نیز راه‌اندازی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه اولویت اول و آخر ما جلب رضایتمندی مردم و تولیدکنندگان است، بیان داشت: در راستای حضور اکیپ‌های نظارتی بر بازار و نظارت بر صنوف، به شکایات مردمی به قید فوریت و در اسرع وقت رسیدگی می‌کنیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اهر در پایان از مردم این شهرستان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی و غیره با شماره ۱۲۴ تماس گرفته و مراتب را به این اداره گزارش دهند.

انتهای پیام/