آخرین عناوین اخبار » دولت » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 8649
یکشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
فرماندار اهر در آیین اختتامیه مسابقات جام شهدای ارتش:

عابدی: ورزش و تحرک سلامتی جسمانی را تضمین می‌کند/ تیم‌های برتر مسابقات جام شهدای ارتش مشخص شد

عابدی: ورزش و تحرک سلامتی جسمانی را تضمین می‌کند/ تیم‌های برتر مسابقات جام شهدای ارتش مشخص شد

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی در اختتامیه مسابقات جام شهدای ارتش که به مناسبت هفته کار و کارگر در شهرستان اهر برگزار شد، اظهار کرد: شرکت جوانان دیروز در مسابقات ورزشی نه‌تنها الگویی مناسب برای نسل جوان هستند بلکه جوانان امروزی را به ورزش و سلامتی تشویق می‌کنند.

فرماندار اهر با اشاره به اینکه مردم اهر با ورزش و ترویج آن سلامتی خود و اطرافیان را به ارمغان آورند، افزود: در شهرستان اهر ورزش از همه جهات برای مردم فراهم بوده تا بتوانیم پیش به‌سوی ورزش و سلامتی برویم و امیدواریم هیچ‌گاه شاهد بیماری و کسالت مردم نباشیم.

عابدی در پایان با تأکید بر اینکه ورزش و تحرک سلامتی جسمانی را تضمین می‌کند، خاطرنشان کرد: از تمامی دستگاه‌ها و نهادهایی که در برگزاری مسابقات هفته کارگر همکاری داشته‌اند قدردانی می‌کنیم.

در بخش تنیس روی میز؛ ابوالفضل ابراهیم پور از تیم شهرداری اهر مقام اول، علی زارعی از تیم بهزیستی اهر مقام دوم، حسین عبدی از تیم معدن مس مزرعه توانست مقام سوم را کسب کند.

در بخش طناب‌کشی؛ تیم مدیریت توزیع نیروی برق اهر مقام نخست، تیم اداره بهزیستی مقام دوم را کسب کرد.

در بخش مسابقات فوتسال؛ تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر، تیم فوتسال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر و شهرداری اهر به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم را کسب کردند و تیم معدن مس مزرعه موفق به کسب عنوان تیم اخلاق در این دوره از مسابقات شد.

انتهای پیام/