آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » صفحه نخست » مذهبی » ویژه
کد خبر : 24230
دوشنبه - ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
فرماندار شهرستان اهر:

عدم رعایت نظافت در نمازخانه‌های بین‌راهی موجب نارضایتی مسافران می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، زاهد محمودی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر که به میزبانی مدیریت امور برق برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه به نمازخانه‌های ادارات توجه خوبی شده و از طرفی سلایقی که در نمازخانه مدارس نیز وجود دارد حائز اهمیت و در نوع خود جالب است.

وی با ابراز تأسف از اینکه در فصل زمستان آن‌طور که باید و شاید به نمازخانه‌های بین‌راهی و جایگاه‌های سوخت رسیدگی نمی‌شود، افزود: تأکید داریم به نمازخانه‌های بین‌راهی از نظر خدماتی و بهداشتی توجه ویژه‌ای شود و نظافتی که در برخی نمازخانه‌ها شاهد هستیم برای ما قابل‌قبول نیست.

فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: گاهاً مردم از مجتمع‌های رفاهی، تفریحی بین‌راهی به خاطر عدم رعایت نظافت و بهداشت گلایه می‌کنند که از این بابت از میراث فرهنگ، صنایع‌دستی و گردشگری اهر انتظار داریم تا بیش از پیش بر این مجتمع‌های بین‌راهی نظارت داشته باشند.

محمودی بابیان اینکه طبق دستورالعمل‌های وزارت کشور که به استانداری‌ها و فرمانداری‌ها ابلاغ‌شده در مجتمع‌های در حال احداث باید نمازخانه خواهر و برادر در این مجتمع‌ها تهویه شود، گفت: حتماً بایستی در مجتمع‌های تجاری و بین‌راهی نمازخانه خواهران و برادران به تفکیک وجود داشته باشد.