آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » فرهنگ و هنر » ویژه
کد خبر : 59645
دوشنبه - ۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
امام‌جمعه شهرستان اهر:

فرهنگ ایثار و شهادت جزء افتخارات ملی ماست

فرهنگ ایثار و شهادت جزء افتخارات ملی ماست

به گزارش اهرامروز به نقل از ایثار، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام‌جمعه اهر در اولین نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت این شهرستان در سال ۱۳۹۹ بر لزوم برنامه‌ریزی وسیع و گسترده جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد.

امام‌جمعه اهر با تبریک هفته دفاع مقدس و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و ایثارگران گفت: مقام معظم رهبری در آئین تجلیل از پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس، تکریم و بزرگداشت رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را جزء وظایف ملی بیان فرمودند که این مهم باید در جامعه اجرایی شود.

وی بابیان این‌که پیروزی انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت لایزال الهی در جهان هستی نیست، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با پرچم‌داری یک رهبر دینی، انقلابی الهی را در ایران برپا کردند که امروز به الگوی جهانیان تبدیل‌شده است.

آیت‌الله حاجی‌زاده افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه باعث ایجاد همدلی و اتحاد شده و عاملی مهم در تحکیم نظام و انقلاب است.

امام‌جمعه اهر ارزش فرهنگ ایثار و شهادت را بسیار بالا دانست و عنوان کرد: فرهنگ دفاع مقدس نباید تحریف شود بلکه پررنگ‌تر از قبل به نسل آینده منتقل گردد.

انتهای پیام/