آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » انتخابات 1400 » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 60849
چهارشنبه - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵
گفتگوی تفصیلی حامد سعادتی، نامزد انتخابات شورای ششم در شهر اهر

فعالیت های عمرانی باید طبق نیازهای مناطق مختلف شهری برنامه ریزی شود / برای جذب سرمایه گذاران باید سیاست های تشویقی ابلاغ کنیم

فعالیت های عمرانی باید طبق نیازهای مناطق مختلف شهری برنامه ریزی شود / برای جذب سرمایه گذاران باید سیاست های تشویقی ابلاغ کنیم

۱. خودتان را به صورت اجمالی معرفی کنید.

حامد سعادتی هستم متولد ۱۳۶۳ در شهرستان اهر؛ دارای مدرک کارشناسی ارشد زمین شناسی که آغاز خدمتم از امور آب اهر بوده و پس از فعالیت ۳ ساله در آن مجموعه، بیش از ۱۰ سال است که در معادن اطراف اهر مشغول به خدمت هستم.

با توجه به احساس مسئولیتی که در قبال شهرمان اهر دارم، با کسب اجازه از بزرگان، ریش سفیدان و معلمان عزیز و همچنین پس از هم اندیشی با مردم بافرهنگ شهرستان اهر، ما به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر گذاشته ام.

۲. هدف شما برای ورود به شورا چیست و اهداف مهمتان را به صورت مختصر بیان کنید.

شهرداری اهر گریبان‌ گیر مشکلاتی است که واقعاً دغدغه بزرگان و شهروندان عزیز است و با استفاده از تفکر جمعی و تفکراتی که برای رفع مشکلات داریم، چاره اندیشی‌هایی کرده ام که در ادامه گفت‌وگو اشاره خواهم نمود.

تاکسیرانان عزیز با مشکلاتی مواجه هستند، از جمله در جهت تامین محل دائمی و ثابت اتحادیه و تعاونی تاکسیرانی مساعدت خواهیم کرد تا این واحد صنفی زحمت‌کش دارای محل ثابت برای خود شود و سعی خواهیم نمود در جهت هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر سازمان حمل و نقل شهرداری با تعاونی تاکسیرانی اقدامات مطلوب به عمل آوریم تا در سایه این اتحاد، مسائلی از جمله بیمه و مبحث کمیسیون تاکسیرانان حل و فصل شده و حمایت‌های رفاهی از این قشر مضاعف گردد.

معلولان عزیز در طی سال‌های گذشته از کوچک‌ترین و ساده‌ترین امکانات رفاهی، خدمات شهری، ترافیکی و تردد در شهر محروم بوده اند که در این مورد واقعاً غفلت شده و بر آن هستیم تا با تلاش مستقیم در جهت حل مشکلات و ارائه خدمات بیشتر به این عزیزان اقدام کنیم که این یک وظیفه اهمیت‌دار برای ماست.

۳. به نظر شما کدام اولویت های عمرانی و زیباسازی باید مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر باشد؟

با توجه به افزایش جمعیت و گسترده شدن شهر، فعالیت‌ های عمرانی باید طبق نیازهای مناطق مختلف شهری و با اخذ نظر کارشناسان خبره برنامه ریزی و انجام شود تا از ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات ساختمانی جلوگیری شود.

ترافیک سنگین شهر هم مشکل ویژه شهر است که شهروندان را درگیر خود کرده و لازمه‌ی حل این مشکل، مسیرگشایی‌هاست که باید در چند نقطه از شهر عملیاتی شود.

۴. برای برون رفت شهرداری از وضعیت اقتصادی موجود و درآمدزایی پایدار چه برنامه هایی دارید؟

دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در تولید و گردشگری یکی از محورهای مهم کسب درآمد است و می‌توانیم ضمن دعوت از سرمایه‌گذاران، سیاست‌های تشویقی هم ابلاغ کنیم تا درآمد شهرداری هم از این طریق به‌صورت عمده افزایش یابد.

مهم‌ترین منبع درآمد شهرداری می‌تواند میدان دواب باشد که با توجه به مناقشات به‌وجود آمده سال‌های اخیر فی مابین چوبداران عزیز و مسئولین شهرداری، هر دو طرف از این اختلاف متضرر شده اند و بنده سعی خواهم کرد با ایجاد اتحاد حداکثری بین میدان دواب، شورا و شهرداری، اتخاذ هرگونه تصمیم درباره دواب، با دخالت مستقیم نظر ریش سفیدان و امنای چوبداران محترم انجام گردد.

۵. در حوزه فرهنگ شهری چه چشم اندازی را برای ایام عضویت خود در شورا ترسیم میکنید؟

به مبحث فرهنگ و هنر اهمیت خواهیم داد و در این زمینه، از نظرات و مساعدت‌های اهالی فرهنگ، صاحبان اندیشه و قلم و رسانه‌ها استفاده خواهیم کرد تا ضمن شکوفایی فرهنگ شهری، باعث درآمدزایی از این راه هم شویم.

فعالیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی ضمن فرهنگ‌سازی در شهرمان، باعث به‌وجود آمدن گروه‌های تئاتر، موسیقی و جنگ‌های شادی می‌شود که هم برند شهرمان هستند و هم موجبات اشتغال و درآمدزائی برای عده ای از جوانان مستعد را فراهم می‌سازند. ما در تیم شورا اهتمام ویژه برای فرهنگ و هنر اعمال خواهیم نمود.

۶. سخن آخر

عزیزان! بیایید افرادی را انتخاب کنیم که جایگاه شورای شهر را به شورای شهرداری تقلیل ندهند. بیایید جایگاه واقعی شورای شهر را احیا کنیم و این کار شدنی نیست، مگر اینکه روز ۲۸ خرداد، انتخاب‌هایمان از روی آگاهی باشد.