آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » دولت » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 61049
جمعه - ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۸
فرماندار اهر مطرح کرد:

قطعی برق مناطق اهر توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی انجام می‌شود/ بی‌برنامگی در قطعی برق کسب و کار مردم را مختل می‌کند

قطعی برق مناطق اهر توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی انجام می‌شود/ بی‌برنامگی در قطعی برق کسب و کار مردم را مختل می‌کند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، رسول خدابخش، فرماندار اهر در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی‌بر این‌که آیا قطعی برق در حیطه اختیارات مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اهر است؟ افزود: قطعی‌‌های برق که عمدتاً بی‌برنامه صورت می‌گیرد در حیطه اختیارات مدیریت توزیع نیروی برق اهر نیست.

فرماندار شهرستان اهر اظهار داشت: برق شهرستان اهر از طریق ۱۲ فیدر توزیع می‌شود، که قطعی برق شهرستان‌ها توسط دیسپاچینگ مدیریت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی انجام می‌گیرد و استان براساس بار شبکه توزیع نیروی برق اقدام به قطعی برق می‌کنند که گلایه هم به بی‌برنامه بودن خاموشی‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر قطعی برق به شهرستان‌ها واگذار می‌شد قطعاً چنین بی‌برنامگی به وجود نمی‌آمد و صد البته شاید تَن به قطعی برق نمی‌دادیم، چراکه قطعی برق زندگی روزمره و کسب و کار مردم را مختل می‌کند.

خدابخش با تأکید بر این‌که قطعی برق بیمارستان باقرالعلوم اهر پس از رایزنی‌های بسیار از ۲ فیدر تأمین شده و قطعی برق در بیمارستان اهر نداریم، گفت: هرچند تخصص ما در حوزه برق نیست و اگر اختیار قطعی برق به شهرستان داده می‌شد راضی به ایجاد اخلال در کسب و کار مردم نبودیم.

فرماندار شهرستان اهر با انتقاد از قطعی بی‌برنامه برق در شهرستان اهر خاطرنشان کرد: گلایه‌های مردم از قطعی‌‌های بی‌برنامه و خارج از برنامه احتمالی به حق است و مدیریت توزیع نیروی برق آذربایجان‌شرقی باید نسبت به انتقادات و گلایه‌های مردم پاسخ دهد. از این‌رو واگذاری اختیار قطعی برق به شهرستان‌ها می‌تواند مؤثر باشد.