آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » قضایی و انتظامی
کد خبر : 30558
پنجشنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
رئیس دادگستری اهر:

مدیران دولتی در صورت عدم گزارش خیانت به بیت‌المال خود متخلف محسوب می‌شوند

مدیران دولتی در صورت عدم گزارش خیانت به بیت‌المال خود متخلف محسوب می‌شوند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با اشاره به اینکه یکی از اوصاف بندگان خدا و به‌ویژه مسئولین عفت و پاک‌دامنی است اظهار کرد: مسئولین و خدمتگزاران مردم باید عفت و پاک‌دامنی را همیشه در نظر داشته باشند ما امانت‌دار مردم هستیم مدیری موفق است که این صفات حسنه در وی وجود داشته باشد.

وی بابیان اینکه طبق فرموده پیامبر اسلام (ص) دو طایفه؛ کسانی که بیت‌المال را رعایت نکنند و یکی اینکه به هوای نفس خود مسلط نباشند بیشتر مستحق جهنم هستند گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم تا ما و مسئولین خدوم نظام مقدس جمهوری اسلامی را در ارائه خدمت به مردم مصمم و پایدار سازد.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با اشاره به وقایع اخیر اتفاق افتاده در کشور عنوان داشت: وقایع اخیر اتفاق افتاده در کشور چند پیام داشت اینکه برخی از اعتراض‌ها مطالبات به‌حق مردم بود که همه ما نیز به آن معتقدیم که حق خود را از راه‌های قانونی و با مجوز پیگیری کنند و دیگری اینکه در کشور آشوب و اغتشاش به پا کردند و آتش‌بیار حرف‌های دشمن شدند.

نظری بابیان اینکه مسئولیت‌های حال حاضر مسئولین به‌آسانی به دست نیامده و با ایثار، شهادت و جان‌فشانی‌های شهدای عزیز، ایثارگری و حمایت‌های مردم غیرتمند ایران اسلامی به‌دست‌آمده است گفت: انقلاب اسلامی به‌آسانی به این مرحله نرسیده است نظام، نظامی اسلامی است و صاحب اصلی آن نیز حضرت بقیّه الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء است خیال نکنیم که کارها خودبه‌خود به جلو می‌روند بلکه خداوند متعال است که این نظام را یاری می‌کند چون نظام، نظامی اسلامی، قرآنی، الهی و مکتبی است.

وی بابیان اینکه باید برای برپایی این نظام و انقلاب خون‌های پاکی ریخته شده و هر کس به آن خیانت کند در دنیا و آخرت مسئول است اظهار داشت: جا دارد از مردم غیرتمند ایران اسلامی تقدیر و تشکر کنیم که جواب آشوبگرانی که از آمریکا، رژیم صهیونیستی  و عربستان سعودی حمایت می‌شدند به‌جا دادند ملت ایران هیچ‌وقت اجازه نخواهد داد که کافران و ملت‌های دیگر برای آنان تعیین تکلیف نمایند.

هر کس به نظام و انقلاب خیانت کند در دنیا و آخرت مسئول است

رئیس دادگستری شهرستان اهر با ذکر اینکه خداوند نعمت بزرگی مانند مقام معظم رهبری را به ما و ملت ایران عطا کرده که فرمایشات ایشان مرحم درد همه ما مسئولین و مردم شد گفت: اکثر رهبران و سیاستمداران جهان اذعان می‌دارند که وقتی مقام معظم رهبری سخنرانی می‌کنند تمام سیاست‌های ما رنگ می‌بازد. این امر موجب خوشنودی دوستان و ناراحتی دشمنان می‌شود.

نظری بابیان اینکه ما مسئولین وظیفه‌داریم به مردم خدمت کنیم عنوان کرد: مقام معظم رهبری سال‌هاست که می‌فرمایند به فکر معیشت و مشکلات زندگی مردم باشیم که اگر باهم اتحاد و همدلی نداشته باشیم این امر اتفاق نخواهد افتاد انقلاب اسلامی به هرجایی که رسیده به برکت وجود امام خمینی (ره)، خون شهدا و غیرت دینی مردم بوده است.

وی بابیان اینکه ما نمی گوئیم در کشور مشکلات وجود ندارد در تمامی کشورها مشکلات اجتماعی و معیشتی وجود دارد گفت: مردم عزیز ما باید آگاه و بصیر بوده و گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری باشند مسئولین نیز باید به وظایف خود عمل کرده و در خدمت مردم باشند مردم تنها از مسئولین خدمت صادقانه و شفاف‌سازی می‌خواهند.

رئیس دادگستری شهرستان اهر با ذکر اینکه بیشترین مشکل منطقه ما مانند سایر مناطق علیرغم تلاش مسئولین بیکاری است اظهار کرد: باید در حفظ اموال عمومی کوشا باشیم آیندگان درباره ما قضاوت خواهند کرد دستگاه قضایی با حفظ حقوق و مالکیت اشخاص از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت می‌کند.

نظری بابیان اینکه مدیران ادارات هر شخصی که به بیت‌المال و اموال عمومی خیانت کرد به دستگاه قضایی گزارش کنند عنوان داشت: هر مسئول اداری که شاهد حیف‌ومیل اموال عمومی و بیت‌المال باشد و گزارش نکند خود او نیز ازنظر قانونی متخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/