آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 61566
پنجشنبه - ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس مطرح کرد:

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به اهر نگاه ویژه‌ای داشته باشند/ قیمت نهاده‌های دامی بالا و قیمت دام زنده بسیار پایین است/ دامداران اهری آرزوی مرگ می‌کنند!

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی به اهر نگاه ویژه‌ای داشته باشند/ قیمت نهاده‌های دامی بالا و قیمت دام زنده بسیار پایین است/ دامداران اهری آرزوی مرگ می‌کنند!

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده، در مجلس شورای اسلامی در آیین اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد:  مردم اهر هیچ‌گاه کشور و مسئولان را تنها نگذاشته‌اند و حال که پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، حمایت‌های مردمی همچنان ادامه دارد.

🔹 در ایام کرونایی که مقام معظم رهبری دستور به حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را داد، همه مردم، ارگان‌ها و سپاه به میدان آمدند.

🔹 از امام جمعه، فرماندار و کمیته امداد به جهت تأمین جهیزیه برای نوعروسان نیازمند قدردانی می‌کنم، این نمونه‌ای از حرکت خیرخواهانه‌ی مسئولان و مردم اهر است.

🔹 از مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی انتظار داریم تا نسبت به شهرستان اهر عنایت ویژه‌ای داشته باشند، زمانی اهر و ارسباران یاری‌رسان به استان و کشور بود اما در تأمین زیرساخت‌های این منطقه اقداماتی با تأخیر انجام شد.

🔹 زمانی جاده اهر-تبریز به جاده مرگ و کشتار معروف بود و این عامل باعث می‌شد تا سرمایه‌گذاران به این منطقه نیایند، حال نیز با کمبود برق مواجه هستیم؛ همین کمبودها باعث شده تا از نظر تولید و اشتغال در منطقه با مشکلاتی مواجه شویم.

🔹 اگر جوانان مشمول جهیزیه و مساعدت‌های کمیته امداد، صاحب شغل و درآمد بودند یقیناً خودشان می‌توانستند این جهیزیه‌ها را تأمین کنند.

🔹 امروزه دامداری و کشاورزی منطقه زمین‌گیر و تحت فشار هستند، قیمت نهاده‌های دامی بالاست ولی قیمت دام زنده بسیار پایین است از این‌رو قیمت گوشت نیز به قیمت بالایی به دست مردم می‌رسد.

🔹 دامداران اهری آرزوی مرگ می‌کنند و می‌گویند آرزو دارند شب بخوابند و صبح بیدار شدند ببینند دام‌هایشان تلف شده است، این در حالی است که امکان تأمین نهاده‌های دامی به سهولت وجود ندارد، چرا نباید پس از ۲۰ روز دامداران اهری نتوانند نهاده تأمین کنند؟

🔹 آقای فرماندار انتظار داریم موضوع نهاده‌های دامی را در شهرستان اهر بررسی کنید تا علت تأخیر در تحویل نهاده‌های دامی و قیمت بالای گوشت مشخص شود.