آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 3136
شنبه - ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر:

مراسم تجلیل از خادمان موکب اربعین شهرستان اهر برگزار می شود

مراسم تجلیل از خادمان موکب اربعین شهرستان اهر برگزار می شود

حجت الاسلام حسین ستاری در گفت و گو با خبرنگار اهرامروز، با اشاره به اینکه موکب اربعین شهرستان اهر در همایش پیاده روی عظیم اربعین حسینی به مدت ۱۰ روز در مرز مهران برای زائرین خدمات ارائه کردند، اظهار داشت: به پاس تلاش های اعضای کاروان موکب اربعین اهر مراسمی برای تجلیل از اعضای کاروان موکب اربعین در اهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه کاروان ۲۲ نفره موکب اربعین شهرستان اهر سندی معنوی را برای این شهرستان به ارمغان آوردند، افزود: این کاروان در مدتی که در مرز مهران مستقر شده بود برای بیشاز ۷۰ هزار زائر حسینی خدمات رسانی کردند و اکنون وظیفه مسئولین است که از اعضای موکب ارعین قدردانی کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: از مردم شهید پرورو ولایت مدار شهرستان اهر و تشکل های مردمی و هیئات و مادحین و شعرای آیینی و فعالان قرآنی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشارمختلف و اصناف و بازاریان و اعضای ستاد موکب اربعین شهرستان و محسنین موکب و مسئولین ادارات شهرستان و بسیجیان سرافراز و نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان و جامع روحانیون شهرستان و فرهنگیان و دانش آموزان و اساتید دانشگاه ها و حوزه علمیه و دانشجویان وطلاب علوم دینی شهرستان و… دعوت می شود در مراسم تجلیل از خادمان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) که از طرف مردم شریف شهرستان اهر توفیق خدمت به زوار اباعبدالله الحسین(ع) را در راهپیمایی عظیم پیاده‌روی به کربلا معلی را در قالب ستاد موکب اربعین امام حسین(ع) داشتند. و با این حرکت مدال افتخاری دیگر برای مردم شریف شهرستان اهر فراهم کردند شرکت کنند.

گفتنی است؛ آیین تجلیل از خادمان موکب اربعین حسینی شهرستان اهر روز یک شنبه در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/