آخرین عناوین اخبار » پیشخوان » دولت » صفحه نخست
کد خبر : 12162
جمعه - ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
بازدید استاندار از روند پیشرفت بیمارستان در حال احداث مردانی آذر:

مردانی آذر پرچمدار امور خیرخواهانه و عزت جاودانه است

به گزارش اهرامروز، دکتر اسماعیل جبارزاده در بازدید از روند اجرایی احداث بیمارستان کودکان مردانی آذر با قدردانی از خدمات خیرخواهانه این خیر تبریزی گفت: خانواده مردانی آذر جزو محبوب ترین بندگان الهی هستند که در تامین بهداشت ، سلامت و آموزش جامعه نقش مهمی ایفا می کنند.

وی افزود: هر زمانی که از روند اجرایی مراحل پیشرفت این بیمارستان بازدید می کنم به این باور می رسم که اینجا قطعه ای از بهشت است که توسط خیر بزرگوار؛ مردانی آذر احداث شده که در قبال آن برای خرید محبت و سلامت کودکان سر از پا نمی شناسد.

وی ادامه داد: بی تردید مردانی آذر پرچمدار امور خیرخواهانه و خدا پسندانه و عزت جاودانه است که سرمایه عمر ارزشمند خود را لحظه به لحظه در راه سلامت و سعادت همنوعان هزینه می کند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: اقدامات خیرخواهانه مردانی آذر سرلوحه و نکته عطفی برای فعالیت بیشتر خیرین در حوزه بهداشت، سلامت و درمان محسوب می شود.

جبارزاده تصریح کرد: اولویت کاری مدیریت ارشد استان در بخش بهداشت و درمان در سال ۹۷، تجهیز و آماده سازی بیمارستان کودکان مردانی آذر خواهد بود.

حاج کریم مردانی آذرنیز در این بازدید با قدردانی از تلاشها، بازدیدها و پیگیری های مستمر دکتر جبارزاده برای تسریع در تکمیل پروژه اظهار کرد: لذت بهبودی یک کودک بیمار را با هیچ چیزی در دنیا عوض نمی کنم.

وی افزود: خدمت به تعلیم و تربیت و تلاش برای سلامتی کودکان، جزو رسالت خاندان مردانی آذر است .

دکترصومی؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این بازدید گفت: بر اساس مکاتبات انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تجهیز و راه اندازی این بیمارستان در سال ۹۷ پایبند ومتعهد هستیم.

وی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این بیمارستان را ۱۱۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بیمارستان ۵۵۰ تختخوابی آموزشی، درمانی و تحقیقاتی فوق تخصصی کودکان مردانی آذر یک قطب منطقه ای به شمار می رود که در مساحتی بالغ بر ۵۵ هزار متر مربع احداث و تا کنون برای احداث آن نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: این بیمارستان در بخش اداری و درمانی حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صومی خاطرنشان کرد: تمام هزینه های ساخت این بیمارستان به عهده خیر نیکوکار مردانی آذر بوده و تجهیز آن توسط وزارت بهداشت و درمان انجام خواهد شد.

گفتنی است این بیمارستان فوق تخصصی بعد از تکمیل به نام زهرا مردانی آذر نامگذاری می شود.

کریم مردانی آذر که بیشتر به عنوان خیر مدرسه ساز در کشور شناخته می شود این بار احداث بیمارستان فوق تخصصی برای کودکان را دستمایه اقدامات خیرخواهانه خود قرار داده است.