مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی:

مردم از اساس اصلی نظام و انقلاب گله‌مند نیستند/ دشمنان اجازه نمی‌دهند مردم لحظه‌های شیرین نظام را بچشند

مردم از اساس اصلی نظام و انقلاب گله‌مند نیستند/ دشمنان اجازه نمی‌دهند مردم لحظه‌های شیرین نظام را بچشند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، قاسم صمدیان در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدا با آیت‌الله جواد حاجی‌زاده امام جمعه اهر به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز شهدا، اظهار داشت: شهدا به‌قدری مقید به اخلاقیات بودند که حتی حاضر نبودند بگویند که اعزام جبهه‌های جنگ می‌شویم ولی متأسفانه اکنون برخی‌ها کوچک‌ترین کارها را چنان بزرگ‌نمایی می‌کنند و به دنبال نام و نشان هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در طول تاریخ متحمل هجمه‌های بسیاری شده و در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همین مردم جانانه از آرمآن‌های امام راحل و انقلاب اسلامی دفاع کردند، افزود: مردم ایران با دین اسلام عهد و اخوت بسته‌اند و دشمنان که با اسلام و انقلاب اسلامی مشکل داشتند با قیام‌های متعدد مردم گوشه‌گیر شده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی بابیان اینکه دوره‌های قبل از انقلاب اسلامی حاکمان باعث از دست رفتن سرزمین‌هایمان شدند و با نگاه جامع به تاریخ ایران احساس باخت و شرمساری می‌کنیم، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به لحاظ این‌که به بهترین جایگاه دینی متصل شد و قیام‌ها و تلاش‌های مردم انقلابی ایران به ثمر نشست.

صمدیان اضافه کرد: مسئولان نباید از اینکه در رأس نظام جمهوری اسلامی هستند احساس غرور کنند درحالی‌که مردم با مشکلات متعددی مواجه هستند و تاکنون به دلیل فعالیت‌های خصمانه دشمنان علیه ایران، نتوانسته‌اند لحظه‌های شیرینی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی بچشند و در طول ۴۰ سال اجازه نداده‌اند طعم آسایش را بچشند.

وی با تأکید بر اینکه در دوران دفاع مقدس قرار نبود که همه ملت ایران شهید شوند و از طرفی تمامی ملت ما برای اقتدار جمهوری اسلامی تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: مردم از نظام و انقلاب گله‌مند نیستند و حساب این دو اصل را از همدیگر کرده‌اند، مردم از کم‌لطفی‌ها و مشکلات روزمره زندگی گله‌مند هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی ادامه داد: در حال حاضر دشمنان به عدم مقابله با ایران اسلامی اعتراف می‌کنند و هر توطئه‌ای که علیه کشورمان انجام می‌دهند به لطف پروردگار و هوشیاری مقام معظم رهبری خنثی می‌شود.

صمدیان با اشاره به اینکه زمانی که پای والدین شهدا به لرزه درآید قلب تمامی ملت ایران می‌لرزد، تأکید کرد: مشکلاتی که جانبازان تحمل می‌کنند در برابر کل جهان و مادیات هیچ است و ارزشی ندارد و زمانی که رزمندگان اسلام و مردم در مقابل رژیم بعثی و طاغوت ایستادگی کردند اصلاً به فکر مزد و مقام و منصب نبودند و همه می‌دانستند که در جبهه‌های جنگ چه چیزی در انتظار آن‌هاست ولی شجاعانه از خاک میهن و دین دفاع کردند.

در پایان این مراسم از کتاب شرح شوق اثر امید علی شیخی برادر شهید، توسط مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، امام جمعه شهرستان اهر و سایر مسئولین رونمایی شد.

انتهای پیام/