آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 9242
پنجشنبه - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
فرماندار اهر؛

مردم اهر و هریس برای اهداف و برنامه های کاندیدا رای می دهند

مردم اهر و هریس برای اهداف و برنامه های کاندیدا رای می دهند

به گزارش خبرنگار اهرامروز، سید محمد عابدی در جلسه توجیهی داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس دهم حوزه اهر و هریس که با حضور اعضای ستاد انتخابات شهرستان های اهر و هریس برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات حماسه ای بزرگ و مردمی برای ملت ایران است امیدواریم با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بار دیگر به معاندین نظام نشان دهیم که همواره ملت ایران پشتیبان ولایت فقیه، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ایران از نظر میزان شرکت کنندگان در انتخابات حرف اول و آخر را در دنیا می زند، افزود: در برخی کشورها نهایتاً ۲۵ درصد جمعیت در انتخابات شرکت می کنند و مابقی در مسائل اجتماعی و سیاسی کشور دخالتی ندارند ولی خوسبختانه در ایران اسلامی میزان مشارکت در انتخابات رتبه نخست دنیا را کسب کرده است.

فرماندار اهر اضافه کرد: از هر مسائلی مهم تر برای کشورمان حفظ وحدت و انسجام ملی است به طوری که یکی از مولفه های مهم در نظام مقدس جمهوری اسلامی وحدت و همدلی بین اقوام بوده و امید داریم تا حماسه ۲۹ اردیبهشت ماه باعث افزایش وحدت و همدلی بین مردم و کاندیداها شود.

عابدی بابیان اینکه اولویت اصلی رقابت کاندیداهای میان دوره ای مجلس با توجه به این که سالم و عاری از تخریب خواهد بود امیدواریم چنین باشد، گفت: مطالبی که از سوی کاندیداها مطرح می شود بایستی در راستای حفظ وحدت جامعه باشد و یقین داریم که رقابت های امروز بین کاندیداها در روز بعد از انتخابات به رفاقت تبدیل شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهر ادامه داد: دشمنان با وجود این که در راه پیمایی ها شاهد حضور میلیونی ملت ایران هستند ولی چنین اعلام می کنند که تنها صدها هزار نفر در راهپیمایی ها شرکت می کند اما در انتخابات تا آخرین نفر شرکت کننده به صورت مکتوب ثبت و ضبط می شود و دیگر جعل اخبار از سوی معاندین نظام امکانپذیر نیست.

وی در ادامه بیان داشت: کاندیداهای انتخابات در جلسات تبلیغاتی خود به گونه ای اظهار نکنند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ اتفاقی در کشور نیافتاده و از طرفی دستاوردهای نظام را زیر سوال ببرند، بایستی با وجود اینکه مشکلات با این همه تلاش ها تمامی ندارد ولی باید مردم را امیدوار کرد.

فرماندار اهر با تاکید بر اینکه کاندیداهای میان دوره ای مجلس بایستی برای منطقه و حوزه انتخابیه دارای برنامه باشند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان های اهر و هریس مردمان آگاه و باشعور هستند که در انتخابات بدون اینکه احساسی برخورد کنند بلکه برای اهداف و برنامه های کاندیدا رای خواهند داد.