آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 27436
جمعه - ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کرد

مسلمانان اجازه نمی‌دهند بیت‌المقدس به پایتخت رژیم صهیونیستی تبدیل شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهر ضمن توصیه نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: با توجه به اینکه خطبه اول به خصوصیات رسول‌الله اعظم صحبت می‌کنیم، یکی از خصوصیات پیامبر اکرم(ص) کوچک شمردن دنیا بود.

وی افزود: خداوند متعال خواست تا رسول‌الله اعظم به دنیا وابسته نشود این در حالی است که پیامبر اکرم(ص) این دنیا را نیز از چشم مردم می‌انداخت در حالی که ما باید به فکر آخرت باشیم و در این دنیا هرچه کاشته‌ایم در آن دنیا درو خواهیم کرد.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه اهل‌بیت علیهم‌السلام معادن علم و دانش بوده‌اند، ادامه داد: هر کسی اهل‌بیت علیهم‌السلام را دوست بگیرد در آخرت شفاعت خواهد شد و هر کسی که دشمن باشد به عذاب الهی دچار می‌شوند.

حاجی‌زاده بیان کرد: آن‌هایی که با خداوند متعال و پیامبران دشمنی کرده‌اند همیشه ذلیل هستند.

خطیب جمعه شهرستان اهر بابیان این‌که فرعون امروز آمریکا و اسرائیل و همراهان آن‌ها هستند، گفت: آمریکا با ایجاد جنگ‌های مختلف در خاورمیانه همواره برای تأمین امنیت رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند و در طول این ۷۰ سال برای صهیونیست‌ها سنگ تمام گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: تشکیل گروهک تروریستی داعش هم برای تأمین آرامش رژیم صهیونیستی کارساز نشد چون‌که نیروهای مقاومت همیشه هوشیار و در مقابل توطئه‌ها می‌ایستند.

امام جمعه اهر گفت: انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و اعلام پایتخت رژیم صهیونیستی همچون آتش ترامپ و هم‌پیمانش را در آتش می‌سوزاند و ما مسلمان نیز هیچ‌گاه اجازه تحقق این اقدام بی‌شرمانه را نمی‌دهیم.

حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه ایرانی‌ها هیچ هراسی از یاوه‌گویی‌های ترامپ ندارند، ابراز داشت: دولت و ملت ایران یکپارچه در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده و مقاومت می‌کنند.

خطیب جمعه شهرستان اهر تأکید کرد: آمریکایی‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند اما بویی از حفظ حقوق بشر نبرده‌اند دلایلی همچون جنایت در عراق، سوریه‌، یمن و سایر کشورهای مسلمان داریم.

وی به اشغال بلندی‌های جولان توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرد، یادآور شد: امام خمینی(ره) پیش از پیروزی انقلاب اسلامی به فکر آزادی فلسطین بوده‌اند و آمریکا از پیروزی انقلاب تا به امروز در  عذاب هستند.