آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست
کد خبر : 23921
شنبه - ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر:

مهم‌ترین چالش پیش‌رو پیشگیری و مقابله با آنفولانزای مرغی است

مهم‌ترین چالش پیش‌رو پیشگیری و مقابله با آنفولانزای مرغی است

به گزارش خبرنگار اهرامروز، ابوالفضل بابایی دایلاری در نخستین جلسه شورای اسلامی شهرستان اهر، اظهار کرد: در حال حاضر آنچه که بیش از هر موضوعی اهمیت دارد شیوع آنفولانزای مرغی است و اکنون باید برای مقابله با این بیماری و جلوگیری از تلفات اقدامات و نحوه مقابله با آنفولانزای مرغی اطلاع‌رسانی شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر ادامه داد: مردم تا چه حدی با نحوه قرنطینه و راهکار مقابله با آنفولانزای مرغی آگاهی دارند این موضوع با توجه به اهمیتی که دارد باید جزو اولویت‌های مسئولین امر قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه معضلات ناشی از میدان دوآب جزو اولویت‌های شوراست، گفت: شهرستان اهر در حال حاضر دو میدان دوآب دارد که از این‌سو برخی مشکلات و مسائل به وجود می‌آید که به نظر بنده حل معضلات و مشکلات میدان دوآب از وظایف شورای شهر و شهرستان محسوب می‌شود.

بابایی دایلاری در ادامه سخنان خود بابیان اینکه طرح جامع شهری معادل طرح‌هادی روستایی است، گفت: مشکلاتی که در روستاها که ناشی از ساخت و ساز در خارج از محدوده روستا صورت می‌گیرد در شهر اهر نیز با این مشکلات روبر هستیم به‌طوری که اگر ساخت و سازی در خارج از حریم شهری صورت گیرد شهرداری اهر آن‌طور که انتظار می‌رود نمی‌تواند خدمات ارائه دهد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر خاطرنشان کرد: به‌طور مثال اگر به باغلارآراسی توجه داشته باشیم این پروژه به لحاظ این‌که در داخل محدوده شهری واقع نشده شهرداری اهر نمی‌تواند به‌طور مستقیم ورود پیدا کند.