آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 11695
شنبه - ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
با حضور 144 دانش‌آموز هالاکار انجام شد؛

نخستین دوره مسابقات دانش‌آموزی هنر رزمی هالا استانی در اهر برگزار شد

نخستین دوره مسابقات دانش‌آموزی هنر رزمی هالا استانی در اهر برگزار شد

حسن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، اظهار کرد: نخستین دوره مسابقات دانش‌آموزی هنر رزمی هالا به‌صورت استانی در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در راستای مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی یک هفته با هالا در شهرستان اهر برگزار شد.

مسئول سبک هنر رزمی هالا در شهرستان اهر ادامه داد: در این مسابقات ۱۴۴ دانش‌آموز هالاکار در ۱۱ شهرستان آذربایجان شرقی و از ۵۰ مدرسه حضور یافته بودند که پس از انجام رقابت‌ها حکم‌های قهرمانی در رده‌های سنی مختلف اهداء شد.

وی با اشاره به برگزاری مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی یک هفته با هالا در اهر، افزود: سعی داریم تا با همکاری مسئولین و هالاکاران مجموعه برنامه یک هفته با هالا را هر ساله در این شهرستان برگزار کنیم و در طول این هفته برنامه‌های متنوعی اجرا می‌کنیم.

بابایی نمایشگاه عکس توانمندی‌های هالا، پاک‌سازی محیط‌زیست توسط هالاکاران، اجرای حرکات رزمی در پارک‌های شهر اهر و مسابقات قهرمان قهرمانان کمربند طلایی در سطح کشور را از جمله برنامه‌های یک هفته با هالا در شهرستان اهر ذکر کرد، گفت: در مسابقات قهرمان قهرمانان هالا نخبگان هالا حضور خواهند یافت و کمربندی که توسط هنرمندان قلم‌زن اهر طراحی‌شده اختصاصی هنر رزمی هالا است.

انتهای پیام/