آخرین عناوین اخبار » انتخابات » انتخابات 96 » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 8405
پنجشنبه - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
فرمانده انتظامی شهرستان اهر:

نیروی انتظامی امنیت لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم کرده است

نیروی انتظامی امنیت لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشور فراهم کرده است

به گزارش اهرامروز، سرهنگ یونس منفرد در جلسه شورای پیشگیری از جرایم انتخاباتی گفت: متأسفانه با وجود نص صریح قانون کاندیدهاهای مجلس و شورای اسلامی شهر اهر تبلیغات پیش از موعد خود را بصورت غیر قانونی شروع کرده اند که انتظار داریم در جهت استقرار نظم و قانون بر خورد لازم با متخلفان صورت گیرد.

وی افزود: متاسفانه برخی گروه های تلگرامی با نام‌های مستعار و گروه‌های حامیان کاندیداها اقدام به تخریب رقبای خود و عدول از اخلاق انتخاباتی می‌نمایند که اکثر این موارد شناسایی شده و به مراجع ذیصلاح جهت برخورد قانونی اعلام شده است.

سرهنگ منفرد گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها از فعالیت های قانونمند و هر آنچه که موجبات حضور مردم در این انتخابات را فراهم نماید حمایت می‌کند.

این مقام مسئول با اشاره به ترافیک سنگین در نقاط پرتردد شهر و میادین اصلی گفت: متأسفانه اکثر ستادهای تبلیغاتی در مراکز شهر مستقر می‌شوند که این موارد موجب اختلال در نظم عمومی شهر و نارضایتی مردم و ترافیک می شود که انتظار داریم کاندیداها از راه‌اندازی ستادها در میادین اصلی خودداری کنند.

فرمانده انتظامی اهر افزود: نیروی انتظامی همیشه در کنار مردم و در خدمت شهروندان بوده و امیدواریم مردم در انتخابات پیش رو با همکاری مستمر با این نهاد و با پرهیز از بد اخلاقی های انتخاباتی توسط هواداران کاندیداها زمینه را برای حضور حداکثری مردم فراهم نمائیم.

انتهای پیام/