آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » علم و فناوری
کد خبر : 21958
دوشنبه - ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۶
رئیس دانشگاه پیام نور واحد اهر:

همایش توسعه پایدار و بهره‌وری با محوریت اقتصاد مقاومتی در اهر برگزار می‌شود

همایش توسعه پایدار و بهره‌وری با محوریت اقتصاد مقاومتی در اهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار اهرامروز، محمدرضا داداشی در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر سال ۱۳۹۶ که در دانشگاه پیام نور واحد اهر برگزار شد، اظهار کرد: همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری از اولین مصوبات شورای فرهنگ عمومی در اوایل سال جاری بود که دانشگاه پیام نور مسئولیت برگزاری این همایش را بر عهده گرفت و در ۱۱ آبان ماه نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مجوز شورای پژوهش را از دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی برای اینکه این همایش وجهه علمی داشته باشد را اخذ کرده‌ ایم، افزود: کمیته‌ های علمی و اجرایی این همایش در دانشگاه پیام نور را از اساتید دانشگاه‌ های شهرستان اهر و آذربایجان شرقی تشکیل داده‌ ایم و شورای سیاست‌ گذاری و راهبردی آن نیز با نظر امام جمعه و فرماندار اهر در دانشگاه پیام نور تشکیل‌ شده است.

رئیس دانشگاه پیام نور اهر، تبریز ۲۰۱۸ را از محورهای برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری در شهرستان اهر عنوان کرد و گفت: محور قرار دادن تبریز ۲۰۱۸ در همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری، گامی ارزشمند در راستای ایفای نقش شهرستان اهر در این رویداد ملی است و با توجه به اینکه شهرستان اهر یکی از پنج شهرستان محور گردشگری تبریز ۲۰۱۸ بوده می‌ توان از این جهت برای تحقق سیاست‌ های این رویداد فرهنگی قدم برداشت.

داداشی ضمن اعلام حمایت انجمن‌ های علمی ملی از همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری شهرستان اهر، افزود: انجمن‌ های بهره‌ وری، توسعه و بهبود کیفیت صنایع، توسعه بهره‌ وری، جمعیت‌ شناسی و مرکز مدیریت راهبردی دانشگاه پیام نور و برخی از انجمن‌ های علمی ملی با ارسال نامه‌ ای از همایش توسعه پایدار و بهره‌وری شهرستان اهر اعلام حمایت کرده‌ اند.

وی همچنین گفت: مقالات پذیرش شده همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری شهرستان اهر، در پایگاههای علمی ISC و ISD و Civilica منتشر خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه از تمامی استان‌ های کشور مقالات علمی به دبیرخانه همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری شهرستان اهر ارسال‌ شده است، ابراز داشت: این همایش فرصتی مغتنم در جهت معرفی ظرفیت‌ هایی منطقه ارسباران و شهرستان اهر است.

رئیس دانشگاه پیام نور اهر در پایان گفت: از آغاز مهلت ارسال آثار تا ۲۰ مهرماه نزدیک به ۱۵۰ اثر از اقصی نقاط مختلف کشور به دبیرخانه این همایش ارسال‌ شده است که مهم‌ ترین موضوعات آثار ارسال شده در حوزه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و تبریز ۲۰۱۸ است.