آخرین عناوین اخبار » شهرستان اهر » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 15952
پنجشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۶
به مناسبت هفته دولت و دهه امامت و ولایت؛

همایش پیاده‌روی خانوادگی در منطقه شله بران اهر برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی در منطقه شله بران اهر برگزار شد

جلیل علیجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اهرامروز، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و خدمات دولت است و شهیدان رجایی و باهنر با فداکاری و ایثارگری‌های خود، امروز برای مدیران و مسئولین الگو هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر افزود: زمانی یک مدیر و یا مسئولی در سمت خود موفق خواهد بود که برای کشور و مردم خدمتگزار صادق باشد.

وی از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دولت و دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد و گفت: این همایش پیاده‌روی به مناسبت گرامیداشت شهدای دولت رجایی و باهنر در قالب طرح کرامت یک در اهر برگزار شد.

علیجانپور اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش تقویت و ترویج ورزش‌های همگانی بوده و در این راستا مسیر پیاده‌روی را در منطقه شله بران اهر قرار دادیم روز جمعه از مقابل مدرسه شهید صدر تا مقابل مرکز بهداشت شماره ۸ ادامه یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در پایان یادآور شد: همایش پیاده‌روی خانوادگی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه اهر، فرمانداری اهر، ستاد طرح کرامت ۱ شهرستان اهر، شهرداری و شورای اسلامی شهر اهر، اداره ورزش و جوانان اهر، حوزه بسیج ادارات سپاه ناحیه اهر، حوزه بسیج ظفر شهری سپاه ناحیه اهر و اداره بهزیستی شهرستان اهر برگزار شد.

گفتنی است در پایان این همایش جوایز نفیسی همچون کیف ورزشی و مدرسه، لوازم التحریر، دوچرخه و جوایز نقدی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد.