آخرین عناوین اخبار » صفحه نخست » ورزشی
کد خبر : 209
پنجشنبه - ۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

هیچگاه به مردم ایران دروغ نمی‌گویم/ در این سال‌ها فقط وعده شنیدم

به گزارش ارسباران نیوز، کارلوس کی روش پس از پیروزی ۴ بر صفر شامگاه پنجشنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر هند به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنم بازی زیبایی را شاهد بودیم. مخصوصا اینکه بازیکنان جوان زیادی را در ترکیب تیم ملی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: جوانان ما در این دیدار انگیزه بالایی داشتند و موقعیت های زیادی را هم خلق کردند. به نظرم استحقاق این را داشتیم که چند گل دیگر هم بزنیم. با این حال بازی زیبایی بود و توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

کی روش با اشاره به تیم عمان گفت: این تیم برابر گوام به برتری رسیده است اما ما توانستیم با این پیروزی خودمان را به هدفی که داشتیم نزدیک کنیم. ما صدرنشین هستیم و می توانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: بازیکنان جوان ما نیاز به تجربه بین المللی بیشتری دارند اما در دیدار با هند نمایش خوبی داشتند و ما را به آینده امیدوار کردند. وقتی شما سیدجلال حسینی را به عنوان یک بازیکن جوان می بینید که صدمین بازی ملی را با انگیزه انجام می دهد بیشتر امیدوار می شویم. باید تبریک هم بگویم به رشید مظاهری و شجاعیان که اولین بازی ملی شان را برگزار کردند.

کی روش در مورد درگذشت کرایف گفت: روز غم انگیزی برای فوتبال خواهد بود. فوتبال یک مربی و یک متخصص بزرگ را از دست داد و خلا نبودن این مرد بزرگ را احساس خواهد کرد. کرایف یکی از معدودی افرادی بود که جزوی از فوتبال و تاریخ نبود. او خود فوتبال و خود تاریخ فوتبال بود. یکی از معدود انسان هایی بود که در روح و قلب ما جایگاه خوبی پیدا کرد و کم هستند افرادی که این جایگاه را بدست آوردند.

وی افزود: برای من شرم انگیز بود که فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانستند هماهنگ کنند تا به خاطر درگذشتگان بروکسل و همچنین کرایف یک دقیقه سکوت اعلام کنند.

کی روش از حضور تماشاگران و حمایتی که از تیم ملی داشتند تشکر کرد و گفت: هر آنچه در توان دارم را انجام خواهم داد تا نگذارم هواداران فوتبال ناراحت شوند. من هیچگاه به هواداران دروغ نخواهم گفت. همیشه صادقانه با آنها برخورد خواهم کرد.

وی افزود: توقعات مردم بسیار بالاست. علت ماندن من در ایران این بود که امیدوار بودیم حمایت لازم صورت بگیرد و حمایت شویم اما این حمایت ها انجام نشده است. نمی دانم باید به چه کسی بگویم. شاید باید خواسته هایمان را به دولت بگوییم. من نمی توانم غیرصادقانه صحبت کنم. هیچکدام از چیزهایی که لازم داشتیم تامین نشده است.

کی روش ادامه داد: در این چند سال صحبت هایی که شنیدم فقط وعده و قول بوده است. صحبت هایی شنیده ایم در مورد فساد و لمپن ها و .. عشق و علاقه ای که من به مردم دارم اجازه نمی دهد که هیچ وقت دروغ بگویم.