آخرین عناوین اخبار » اجتماعی » شهرستان اهر » صفحه نخست » علم و فناوری
کد خبر : 60896
سه شنبه - ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد؛

وعده وزیر بهداشت برای احیای دانشکده پرستاری اهر

وعده وزیر بهداشت برای احیای دانشکده پرستاری اهر

به گزارش خبرنگار اهرامروز، احمد محرم‌زاده عصر سه شنبه در اختتامیه نخستین جشنواره رویش از ایده تا ثروت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر اظهار داشت: از رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان‌شرقی برای راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر که جزو وعده‌های وی بود قدردانی می‌کنم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوزه فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر نباید صرفاً به این شهرستان محدود شود، بلکه ایده‌های جوانان و نخبگان ارسبارانی باید در این مرکز حمایت شده و رشد یابد.

وی با انتقاد از بی‌توجهی برخی از مدیران دولتی به طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه جوانان گفت: برخی از جوانان نیاز به حمایت و اعتماد دارند، چراکه با حمایت از جوانان و طرح‌های آنان می‌توان به خودکفایی در تأمین نیازهای کشور رسید.

محرم‌زاده بابیان این‌که استفاده از فکرهای خلاقانه جوانان می‌تواند به تحول و شکوفایی منجر شود، یادآور شد: هدف از پیگیری برای ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان اهر این است جوانان دارای ایده‌های خلاقانه حمایت شوند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: پیش‌تر برای احیای دانشکده پرستاری اهر دستور گرفته بودیم ولی بنابه دلایلی اجرایی نشده بود در دیدار روز گذشته مجدداً احیای این دانشکده را مطرح کردم که وزیر بهداشت وعده پذیرش دانشجوی پرستاری را از سال‌جاری داد امیدوارم وعده وزیر بهداشت این بار محقق شود.