آخرین عناوین اخبار » سیاسی » شهرستان اهر » صفحه نخست » ویژه
کد خبر : 50260
یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
امام جمعه اهر در دیدار با فرماندهان انتظامی:

پلیس با مردم مهربان و با بدخواهان قاطعانه رفتار کند/ تأکید بر تلاش پلیس برای بصیرت‌افزایی مردم

پلیس با مردم مهربان و با بدخواهان قاطعانه رفتار کند/ تأکید بر تلاش پلیس برای بصیرت‌افزایی مردم

به گزارش خبرنگار اهرامروز، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در دیدار با فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان اهر که به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت بابیان اینکه دشمنان درصدد نابودی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی ایران هستند اظهار داشت: چهل سال با توطئه‌های مختلف سعی کردند تا جمهوری اسلامی را تحت‌فشار قرار دهند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

وی افزود: بعد از چهل سال توطئه علیه ایران، حال با تحریم‌های اقتصادی فکر می‌کنند ایران را می‌توانند به بن‌بست بکشانند اما کور خوانده‌اند جمهوری اسلامی ایران تسلیم‌ناپذیر است.

حاجی‌زاده ادامه داد: در این‌که جمهوری اسلامی ایران در برابر فشارها و توطئه‌های اجنبی‌ها و دشمنان پیروز و سربلند خواهد بود شک نکنید چون حاکمیت جمهوری اسلامی حق است.

امام جمعه اهر با اشاره به این‌که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اقتدار و شکوه کشور است، گفت: پلیس درعین‌حال که مقتدر و قوی است بایستی با مردم مهربان و در برابر بدخواهان سخت و قاطعانه رفتار کند.

وی، جمهوری اسلامی ایران و امنیت پایدار کشور را نعمتی بزرگ از جانب خداوند متعال دانست، افزود: باید ما خرسند و شکرگزار باشیم که رهبری چون امام خامنه‌ای داریم که با رهنمودهای خود دوستان را آگاه و دشمنان را مأیوس می‌کند.

حاجی‌زاده در ادامه سخنان خود با ذکر اینکه نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی هدفی مشترک و وظایفی جداگانه دارند، تصریح کرد: نیروی انتظامی در بحث قاچاق کالا بایستی با شدت و قاطعیت برخورد کند چون همین مسئله قاچاق اقتصاد و تولید کشور را فلج می‌کند.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه تقدیم ۱۳ هزار شهید توسط نیروی انتظامی نشان‌گر اهمیت و جایگاه رفیع این نیروی پرافتخار است، اظهار کرد: هشت هزار نفر از این شهداء در دوران دفاع مقدس و مابقی پس از آن است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه دشمن با ترویج مواد مخدر سعی می‌کند تا ملتی را به یغما ببرد، گفت: ملت‌های مخالف سیاست‌های غربی‌ها تا وقتی هوشیار هستند استکبار این ملت را علیه خود می‌بیند اما وقتی ملتی معتاد و همیشه خواب‌آلود باشد آن ملت برای استکبار آسیبی ندارد.

حاجی‌زاده اضافه کرد: غربی‌ها جمهوری اسلامی ایران را دشمن خود می‌داند و برای این‌که بتواند به ایران نفوذ کند، حتی به دنبال هیئت سکولار و مسجد سکولار هستند.

امام جمعه اهر با تأکید بر تلاش پلیس برای بصیرت‌افزایی مردم گفت: رهبری فرموده‌اند نیروی انتظامی و نیروهای نظامی در تراز دولت اسلامی است، این جمله پرگهر ارزش و جایگاه نیروی انتظامی را افزایش می‌دهد.

وی بابیان اینکه داشتن نیروهای نظامی و انتظامی در تراز دولت اسلامی نیاز به توجه در تربیت نیروها به شاخص‌های نیروهای تراز دولت اسلامی دارد، افزود: در شان و منزلت جمهوری اسلامی نیست که برخی‌ها زندگی و خودروی لوکس سوار شوند و فخر بفروشند و عده‌ای هم در تأمین نیازهای اولیه خود عاجز مانده‌اند.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: وجود کارگزاران در دولت تراز اسلامی می‌تواند ضمن مقابله با اشرافی‌گری و تبعیض بلکه حتی قادر به متحول کردن دنیا می‌شود.

امام جمعه اهر با تأکید بر اینکه اگر کسی روحیه بی‌تفاوتی دارد کنار بگذارد، یادآور شد: وقتی مسئول دچار روزمرگی شد و در انجام وظایف هیچ‌گونه خلاقیت و نوآوری نداشت این مسئولان به‌نظام جمهوری اسلامی آسیب می‌رسانند.

وی از خدمات ارزشمند نیروی انتظامی شهرستان اهر قدردانی کرد.

انتهای پیام/